Nekromanti Köpes: En säck D&D-minis

Dilandau

Myrmidon
Joined
27 Sep 2000
Messages
4,573
Location
Stockholm
Hej! Har du en massa D&D-minis du vill bli av med? Jag är på jakt efter .. tja .. det mesta. Gärna en "säck" blandade minis av alla slag. Ju mer desto bättre. Dubbletter och sånt är bara trevligt.
 

Arfert

Facit
Joined
9 Sep 2004
Messages
15,729
Location
Stockholm
Samma här! Vill ha lite blandade gubbar, lämpliga till relativt låglevel vanlig D&D3.5 och 4!
 

Ackerfors

Alas, your rapids!
Joined
21 Jan 2001
Messages
7,422
Jag har en hög på ett hundratal figurer jag funderat på att slänga upp på tradera. Jag kan göra en översikt om ett par dagar, men tills dess finns den här något ouppdaterade listan: Underdark-profil
 

Eksem

Champion
Joined
19 Feb 2001
Messages
7,615
Location
Stockholm
Samma här, men det visste ni väl redan :gremsmile:

Jag borde egentligen göra en bytesprofil på Underdark eller nåt, för att bara leta miniatyrsäckar med commons och dubletter hjälpte mig inte alls. Det stora problemet tror jag är att själva minisspelet är för litet i Sverige, så de flesta som handlar boosters är ute efter dubletter och commons från D&D3.5MM1 och D&D4MM, snarare än udda rare-figurer med CR19 från Monster Manual 5.
 

Graazzt

Veteran
Joined
19 May 2007
Messages
65
Location
Stockholm
Aktiv användare från Underdark som jag är så är vi både DDM och vanliga rollspelare som är där och byter figurer och snackar om allt möjligt. Själv är jag 99% rollspelare och letar figurer för att ha när jag spelar.
Här är min profil på Underdark: De som står under Att Byta, byter jag antingen mot andra D&D minitures eller säljer. Kan tänka mig att byta såna mot D&D 3.5 regelböcker också.

http://www.underdark.se/minis.php?showuser=graazzt&sortcol=10

Hittar ni några som ni är intresserade av så maila mig på min mailadress. Jag är väldigt sällan här och kollar.

Mvh
Micke
 
Top