Nekromanti [KÖPES] Star Wars D6/WEG

Paal

Imaginär fantast
Joined
10 Nov 2011
Messages
1,367
Jag är intresserad men det beror lite på vad priset blir.
 

Lightshy

Hero
Joined
3 May 2014
Messages
1,067
Då kanske vi blir 7?
Vi får väl se vad Måns får för siffror när han satt ihop allt.
Men eftersom det börjar bli så många böcker kan det vara värt att invänta ett "fri frakt" erbjudande innan vi beställer? Det blir ju ett tungt paket.
 

krank

Går ondskans ärenden
Joined
28 Dec 2002
Messages
35,581
Location
Rissne
Jag är intresserad. OM jag inte behöver betala någon något innan månadsslutet. Annars är jag inte så intresserad pga tajt budget.

Och det senaste omslaget Lightshy länkade till, det på rpggeek, är sjukt snyggt så om jag kan vara med så faller min röst på det.
 

Mogger

Hipsteranka
Joined
12 Nov 2001
Messages
17,024
Location
Ereb Altor
Jag är ute och reser i typ 2-3 veckor men efter det har jag lite tid över. Pris lär man kunna kolla upp ändå. Och det är fullt möjligt att det inte krävs någon kunskap i InDesign för att fixa.

Jag vill förresten ha retro-omslaget! :)
 

Uffe38

Veteran
Joined
2 Jul 2016
Messages
9
Jag är sjukt imponerad av er företagaranda. Men då jag fått tag på reglerna på annat håll är jag inte intresserad av att vara med på en beställning.
Däremot såg jag att coolt omslag till Reup på en dropboxlänk på Rancor. Jag har den inte i huvudet men kan leta upp den om ni vill. Det är omslaget med Millenium Falcon.
 

Lightshy

Hero
Joined
3 May 2014
Messages
1,067
Då är vi 7 st som är intresserade om priset är rätt. För att få med Krank på tåget kan vi gott vänta tills Måns är tillbaka. Då kanske det hinner dyka upp några fler Lulu erbjudanden om fri frakt?
Jag röstar som Krank på Vader/Deathstar omslaget.
 

Rymdhamster

ɹǝʇsɯɐɥpɯʎɹ
Joined
11 Oct 2009
Messages
11,925
Location
Ludvika
Lightshy;n225303 said:
Då är vi 7 st som är intresserade om priset är rätt. För att få med Krank på tåget kan vi gott vänta tills Måns är tillbaka. Då kanske det hinner dyka upp några fler Lulu erbjudanden om fri frakt?
Jag röstar som Krank på Vader/Deathstar omslaget.
Ja, jag håller med dig och Krank. Tokgillade verkligen det omslaget. Känns fortfarande "star wars" men var också rätt uppfriskande annorlunda =)
 

Lightshy

Hero
Joined
3 May 2014
Messages
1,067
3 Vader/Deathstar
1 Retro

Känns lite som en dokusåpa omröstning.
"Nästa person att lämna ön..."
 

Mogger

Hipsteranka
Joined
12 Nov 2001
Messages
17,024
Location
Ereb Altor
Haha! Och jag hade inte kollat vader/deathstar men den var ju ascool! Jag kör på samma.

Som Hasse sa så räcker det med att någon av oss (jag kanske :)) lägger upp PDF:en på lulu och när vi får fri frakt så är det bara att beställa. Jag ser så klart till så att alla får en länk.
 

Lightshy

Hero
Joined
3 May 2014
Messages
1,067
Måns;n225314 said:
Som Hasse sa så räcker det med att någon av oss (jag kanske :)) lägger upp PDF:en på lulu och när vi får fri frakt så är det bara att beställa. Jag ser så klart till så att alla får en länk.
Gör så, då kanske vi får fram ett pris vi kan räkna bort ev. avdrag ifrån.
 

grolin

Veteran
Joined
18 Mar 2014
Messages
37
Jag köper också gärna en bok med framröstat omslag och hårdpärm. Meddela bara vad priset blir innan beställning sker. :)
 

Lightshy

Hero
Joined
3 May 2014
Messages
1,067
Måns tar du på dig att lägga upp pdf'n och kolla priset för 8 böcker med Vader/Deathstar omslaget?

Räkna med att nån kanske drar sig ur oxå. Så vet vi vad prisskillnaden blir.
 

PAX

Jordisk Äventyrare
Joined
16 May 2000
Messages
3,107
Location
Tindalos
Eventuellt intresserad beroende på pris. Vill hellre ha ett retroomslag. Vader Deathstar ser lite konstigt ut om det är tänkt att DS ska vara en del av Vaders hjälm.
 

Mogger

Hipsteranka
Joined
12 Nov 2001
Messages
17,024
Location
Ereb Altor
Lightshy;n225503 said:
Måns tar du på dig att lägga upp pdf'n och kolla priset för 8 böcker med Vader/Deathstar omslaget?

Räkna med att nån kanske drar sig ur oxå. Så vet vi vad prisskillnaden blir.
Japp! Räkna med att det tar några veckor bara. Ska iväg på 2 skidresor först :)
 

PAX

Jordisk Äventyrare
Joined
16 May 2000
Messages
3,107
Location
Tindalos
Påverkas priset om vi väljer olika omslag? Inlagan är ju samma och blir det 2 -3 varianter av omslag så ändras väl det digitalt ändå?
 

Lightshy

Hero
Joined
3 May 2014
Messages
1,067
Har ingen aning faktiskt. Har bara tagit förgivet att man trycker samma bok i flera ex. Men det skulle inte förvåna mig om det blir en högre kostnad för att trycka olika omslag. Det är väl precis en sån grej man kan ta betalt för?

Vore kul om någon som har erfarenhet från beställningar på Lulu kapade tråden med tips,råd & erfarenheter... även om den personen inte är intresserad av just denna beställning.
 
Top