Hmm, av citatet att döma så får jag känslan av att det är fyra länder, styrda av fyra olika korporationer, då lär det ju vara cybertronic som inte finns med bland dem...
Se där ja !
Där har man lyckats fånga 2 saker som jag gillar ! Nu får man ju hoppas att man lycakts vårda det här bra, så man inte blir besviken på detta.
Låt mig säga att jag sitter på en del intern information om saken Så jag kan i dagsläget inte ge dig någon länk eftersom de är döda tills allt blir officiellt.
Det finns ett pre-production film-klipp på YouTube, ca 7 minuter i hemsk kvalitet. http://www.youtube.com/watch?v=HbBwYN3RLS4
Den har ju inte börjat filmas ännu, så klippet säger väl inte så hemskt mycket om hur slutprodukten kommer bli
Hela presentationen finns här vet ej när eller hur presentationen skedde...
Hittade också den den här hemsidan från en av make-up-artisterna i ett tidigare skede av produktionen.
Vi får hoppas att det inte blir kalkon av det hela! MC skulle ju kunna bli så bra. Filmklippet är dock inte så hemskt lovande i att verka MC.
Öööh... enligt den där make-up sidan så är det typ mest "soldater som slåss mot mutanter på jorden action" i filmen... Det låter ju inte särskilt lovande tycker jag i alla fall
Vill ju ha rymdaction (helst med stora axelskydd ) Annars så är det ju inte Mutant Chronicles!
Tyckte att det var synd att de andvände nutida tanks i filmen fast det var coolt att se Bauhaus och Mishima märkena (såg ni andra några fler?) Fick känslan av att det skulle handla om Bauhaus soldater eftersom det var Bauhaus man fick se mest utav(?)
This site uses cookies to help personalise content, tailor your experience and to keep you logged in if you register.
By continuing to use this site, you are consenting to our use of cookies.