Nekromanti John Malkovich i Mutant Chronicles !? [länk]

Balderk

Swashbuckler
Joined
27 Apr 2002
Messages
2,723
Location
Umeå
Fast det var väl en korporation bestående av fyra länder? Filmen verkar ju utspelas när de överger jorden, och inte när rollspelet utspelas...

Edit:
Malkovich's character Constantine heads a United Nations-style council of four corporation-run countries that have pillaged Earth's natural resources
Hmm, av citatet att döma så får jag känslan av att det är fyra länder, styrda av fyra olika korporationer, då lär det ju vara cybertronic som inte finns med bland dem...
 

Pom

Swashbuckler
Joined
23 Jun 2003
Messages
2,926
Location
Enskededalen
Re: Men... [ANT]

"Role-playing board game"?

Översättningen till engelska av bordsrollspel, förstås!
 

Big Marco

Läskig
Joined
20 May 2000
Messages
6,921
Location
Sandukar
Paradox

Dessutom köper styrelseordföranden i Paradox 1 000 000 aktier i bolaget för drygt 9mkr. Vad vet han som inte vi vet? ,-)

*lägger fler köpordrar*
 

Johan K

Gammal & dryg
Joined
22 May 2000
Messages
12,401
Location
Lund
Se där ja !
Där har man lyckats fånga 2 saker som jag gillar ! Nu får man ju hoppas att man lycakts vårda det här bra, så man inte blir besviken på detta.
 

Balderk

Swashbuckler
Joined
27 Apr 2002
Messages
2,723
Location
Umeå
Har inte läst spelet, bara spelat det, så jag vet inte så mycket om kartellen tyvärr.
 

Tcherban_UBBT

Veteran
Joined
7 Jan 2006
Messages
3
Låt mig säga att jag sitter på en del intern information om saken :gremwink: Så jag kan i dagsläget inte ge dig någon länk eftersom de är döda tills allt blir officiellt.

Med vänliga hälsningar
Jocke
 

Big Marco

Läskig
Joined
20 May 2000
Messages
6,921
Location
Sandukar
Vilken är då den fjärde? Eller är kartellen eller brödraskapet en korp i filmens förenklande värld?

Och går ni in i beta i september, när anser ni då att spelet beräknas vara klart?
 

ripperdoc

Myrmidon
Joined
17 May 2000
Messages
5,399
Location
Tokyo
Det finns ett pre-production film-klipp på YouTube, ca 7 minuter i hemsk kvalitet.
http://www.youtube.com/watch?v=HbBwYN3RLS4
Den har ju inte börjat filmas ännu, så klippet säger väl inte så hemskt mycket om hur slutprodukten kommer bli :gremtongue:

Hela presentationen finns här vet ej när eller hur presentationen skedde...

Hittade också den den här hemsidan från en av make-up-artisterna i ett tidigare skede av produktionen.

Vi får hoppas att det inte blir kalkon av det hela! MC skulle ju kunna bli så bra. Filmklippet är dock inte så hemskt lovande i att verka MC.

/RD

Edit: Fult stavfel.
 

Big Marco

Läskig
Joined
20 May 2000
Messages
6,921
Location
Sandukar
Hela presentationen finns här vet när eller hur presentationen skedde...

Varsågod. ,-)

Den skedde i Stockholm den 4:e april. Analytikerträff.
 
Joined
25 Jun 2000
Messages
1,243
Location
Stockholm,Svearike, Tellus, Vintergatan
Öööh... enligt den där make-up sidan så är det typ mest "soldater som slåss mot mutanter på jorden action" i filmen... Det låter ju inte särskilt lovande tycker jag i alla fall:(

Vill ju ha rymdaction (helst med stora axelskydd :gremgrin: :gremwink:) Annars så är det ju inte Mutant Chronicles! :gremgrin:

Tyckte att det var synd att de andvände nutida tanks i filmen fast det var coolt att se Bauhaus och Mishima märkena (såg ni andra några fler?) :gremtongue: Fick känslan av att det skulle handla om Bauhaus soldater eftersom det var Bauhaus man fick se mest utav(?)
 
Top