Nekromanti Jag vill skaffa en blogg

Zimith_UBBT

Warrior
Joined
18 Aug 2010
Messages
257
Location
Nynäshamn
Mina favoritbloggnamn är solklart
Vitterfittorna och
Requires Only That You Hate fn.

Är allmänt i favör för namn som innehåller ord som fitta, slyna, hora eller andra nedsättande könstillmälen! Det drar ned pk-intrycket och får folk att rycka till om det används rätt. Återkommer kanske med opassande förslag.
 

Recca

Femme Fatale
Joined
22 Jun 2011
Messages
6,383
Location
Linköping
Zimith said:
Mina favoritbloggnamn är solklart
Vitterfittorna och
Requires Only That You Hate fn.

Är allmänt i favör för namn som innehåller ord som fitta, slyna, hora eller andra nedsättande könstillmälen! Det drar ned pk-intrycket och får folk att rycka till om det används rätt. Återkommer kanske med opassande förslag.
Yay! Vi älskar förslag. :gremsmile:

Ut me rom bara! Jag ska göra en fet lista på alla förslag och ha som ett av mina blogginlägg på bloggen sen. :gremsmile:
 

Mukwa

Swashbuckler
Joined
17 Aug 2006
Messages
2,677
Location
Indieland
Våp med Åsikter om Liv och Död - VÅLD

Subba Med Ilskna Sanningar och Krav (alternativt Kastanjetter) - SMISK

Feministisk Uråldrig Censurerad Kunskap - Förkortas BEEEP

Systerskapets Ylande Nattliga Demon... nä...

Hade du skrivit på engelska hade jag föreslagit Reccas' Racking Room och hoppats på att du varje vecka hänger ut nån politiker eller meningsmotståndare som inte förstått genusvetenskapens betydelse.
 

solvebring

Superhero
Joined
19 Mar 2004
Messages
13,027
Location
Fellingbro/Arboga
Nätstrumpan

Genuralen

Vildfittran

Argbiggan

Biggeriet

Fröken bitsk

Normkvarnen

Sticker upp

Galgbacken

Galghackern

Häcklern

Bitorama

Pipsvängen

Där pepparn växer

Akta're!

Bitch please

Edit:

Vågskålen

Åsiktstornet

Morteln

Baba Yaga
 

Recca

Femme Fatale
Joined
22 Jun 2011
Messages
6,383
Location
Linköping
Nätstrumpan var fin. Den kanske jag borde köra på. Den var lite gullig och ganska smart. ^^

Edit: Ä funkar inte :/
 

Recca

Femme Fatale
Joined
22 Jun 2011
Messages
6,383
Location
Linköping
Mukwa said:
Våp med Åsikter om Liv och Död - VÅLD

Subba Med Ilskna Sanningar och Krav (alternativt Kastanjetter) - SMISK

Feministisk Uråldrig Censurerad Kunskap - Förkortas BEEEP

Systerskapets Ylande Nattliga Demon... nä...

Hade du skrivit på engelska hade jag föreslagit Reccas' Racking Room och hoppats på att du varje vecka hänger ut nån politiker eller meningsmotståndare som inte förstått genusvetenskapens betydelse.
Här har du tänkt lite Mukwa, uppskattas. :gremsmile:
 

Recca

Femme Fatale
Joined
22 Jun 2011
Messages
6,383
Location
Linköping
Normkvarnen var riktigt nice oxo.

Tyvärr fanns redan bitchplease.wordpress.com <.<
 

Recca

Femme Fatale
Joined
22 Jun 2011
Messages
6,383
Location
Linköping
solvebring said:
Nätstrumpan

Genuralen

Vildfittran

Argbiggan

Biggeriet

Fröken bitsk

Normkvarnen

Sticker upp

Galgbacken

Galghackern

Häcklern

Bitorama

Pipsvängen

Där pepparn växer

Akta're!

Bitch please

Edit:

Vågskålen

Åsiktstornet

Morteln

Baba Yaga
Jag gillar väldigt många av dina förslag.

Något att tänka på angående förslagen är att mellanslag inte verkar finnas i adressen och adressen ska ju vara ungefär vad namnet är. Typ: Normkvarnen.wordpress.com

Sen funkar inte å, ä och ö.

Så saker som Åsiktstornet.wordpress.com funkar inte.

Inte heller Sticker upp.wordpress.com eller sticker_upp.wordpress.com för man får inte ha understreck eller mellanslag i namnet där. Men funkar gör förstås stickerupp.wordpress.com men hur snyggt är det?
 

Recca

Femme Fatale
Joined
22 Jun 2011
Messages
6,383
Location
Linköping
Vimes said:
Will bite!
Är ganska bra. ^^

Problemet med normkvarnen är att den känns svår att leva upp till. Jag gillar tanken på vad den innebär men samtidigt tillskriver jag bloggen en seriositet som jag är rädd att misslyckas leverera.

Will bite är fräckt och coolt men samtidigt vill jag inte känna att jag måste vara fräck och cool hela tiden heller. Hmmm... svårt det här..
 

Mukwa

Swashbuckler
Joined
17 Aug 2006
Messages
2,677
Location
Indieland
Recca said:
Mukwa said:
Våp med Åsikter om Liv och Död - VÅLD

Subba Med Ilskna Sanningar och Krav (alternativt Kastanjetter) - SMISK

Feministisk Uråldrig Censurerad Kunskap - Förkortas BEEEP

Systerskapets Ylande Nattliga Demon... nä...

Hade du skrivit på engelska hade jag föreslagit Reccas' Racking Room och hoppats på att du varje vecka hänger ut nån politiker eller meningsmotståndare som inte förstått genusvetenskapens betydelse.
Här har du tänkt lite Mukwa, uppskattas. :gremsmile:
Reccas Racking Room tycker jag är genuint bra, och intentionen med inlägget var att ge nåt konstruktivt för att supporta idén. Du har många bra åsikter och kan framföra dem på ett vasst sätt så det kommer vara en blogg att följa. Dessvärre kom jag inte på nåt konstruktivt så då försökte jag bara vara lite lustig. Nätstrumpan tycker jag är bäst hittills.
St(r)umpan kanske? , stumpan för att det är lite kvinnonedvärderande sådär, strumpan för feminismen och (r) för revolution givetvis :gremsmile: Sen är frågan hur många som kommer tro att 'rumpan' är grejen med namnet.
 

Iskaral

Swordsman
Joined
15 Nov 2012
Messages
641
Location
Norrland
Något med Lilit kanske?
Det sägs också att Lilit var Adams första hustru, men hon var precis som Adam självständigt formad ur lera av Gud och välsignad med den fria viljan. Så när hon vägrade lyda Adams order (även paradiset var patriarkaliskt) ersattes hon av Eva som formades av Adams revben och inte fick en fri vilja.

Och så lite namnlekar...
Reckless
The Reckoning
Wrecking ball
Wrecking balls (tvetydigt :gremsmile: )
 

God45

#PrayersForBahakan
Joined
23 Oct 2012
Messages
17,493
Något med Lilit kanske?
Det sägs också att Lilit var Adams första hustru, men hon var precis som Adam självständigt formad ur lera av Gud och välsignad med den fria viljan. Så när hon vägrade lyda Adams order (även paradiset var patriarkaliskt) ersattes hon av Eva som formades av Adams revben och inte fick en fri vilja.
Ja men sedan började hon äta bebisar och förföra gifta män och en massa annan skit.
 
Top