Nekromanti Jag SKA skriva ett äventyr - men var?

Kraetyz

Warrior
Joined
13 Feb 2014
Messages
355
Mundo;n174617 said:
Sa jag Tokon?
Jag älskar Tokon! Inte lika mycket som Thalamur, men det är helt klart bättre än skräp-Consaber. Däremot är Tokon ett sådant där område som jag vill culture-gejma stenhårt, och jag tror inte mina spelare pallar det. I alla fall inte som startpunkt.
Men fan vad jag älskar Tokon.
 
Joined
22 Sep 2011
Messages
1,422
Location
Malmö
Kraetyz;n174477 said:
En fem år gammal Fenix. Det lär ju bli lätt att hitta. :D

Om man ändå visste vad Londstirm var, haha. :D Fattar konceptet dock, det var något i den stilen jag tänkt mig. Och ja, Tarkas är rätt extrem-awesome. Ökentigrar och demoner? Ja tack.
Londstirm är en legoknekts kapten som är protektor (tror jag) av Absalon, dvs Absalon skyddas inte av en legion utan av en legoknektsarmé. Londstirm är otroligt makthungrig och bygger upp en arme. Planerar han ett uppror ? Är han rädd för Muhâd? Eller vad är det som pågår?
 

fabianlund

Veteran
Joined
24 Feb 2007
Messages
158
I say ökenäventyr. Det finns alldeles för lite skrivet om ökenländerna i väster.
 

Zorbeltuss

Hero
Joined
7 Nov 2012
Messages
1,105
Kom till Damarien.

Har du en lust efter interna religösa stridigheter, lönnmord, isolation och magi-fientlighet, så är Damarien rätt resmål.
Men vi har inte bara det, vi har obskyra kulter, banjospelande alver, regn, bitterhet, slavhandel, korruption, publika avrättningar av "obetydlig" adel, bokbrännande, illavarslande omen, de sunkigaste tavernorna, vampyrer och andra vandöda.

Kanske vill du bara ta upp "ett anspråkslöst förslag" där du får gehör eller vara på första parkett vid världens undergång. I vilketfall tror vi du kommer kalla jorden i Damarien ditt hem.

/Luna Lovegood
 

Mundo

Myrmidon
Joined
7 Jan 2010
Messages
3,675
Location
Eslöv
Luna Lovegood;n175588 said:
Kom till Damarien.
Har du en lust efter interna religösa stridigheter, lönnmord, isolation och magi-fientlighet, så är Damarien rätt resmål.
Men vi har inte bara det, vi har obskyra kulter, banjospelande alver, regn, bitterhet, slavhandel, korruption, publika avrättningar av "obetydlig" adel, bokbrännande, illavarslande omen, de sunkigaste tavernorna, vampyrer och andra vandöda.
Åh, det låter ju som en dröm! För bra för att vara sant!
 
Top