Nekromanti jag har neotech2

chrull

Stockholm Kartell
Joined
17 May 2000
Messages
8,418
Re: har jag neotech2?

JAg syftade på recensionerna dä mitt jobb är att ge en bra syn av produkten. klaga och berömma.

chrull
 

nexussix

Warrior
Joined
23 Aug 2001
Messages
260
Location
Stockholm
Re: har jag neotech2?

Aliens!

Världen i filmen stämmer rätt bra med Neotech om man ser på teknologi och hur de stora företagen styr.
 

Jag

Veteran
Joined
17 May 2000
Messages
41
Location
Västerås
Re: Khyberkommandostyrkan[ot]

vad händer om Rp:nas cybertech slåss ut med en liten men effektiv emp-granat... Sånt lägger jag alltid till så att Rp:na försöker lösa problemen utan att använda attför tekniska prylar...
/images/icons/devil.gif Nicke
 

Tippis

Warrior
Joined
17 Oct 2001
Messages
356
Location
Uppsala (ina da Flogsta Ghetto)
Re: Khyberkommandostyrkan[ot]

...inte ett dyft händer, för EMP-granater är (i brist på bättre uttryck) bogus! Dom finns inte, i alla fall inte hos mig, och om en spelare gnyr om emp får dom kärnvapen på sig - det borde ge dom emp så dom är nöjda. /images/icons/devil.gif

Vi räknade lite på hur mycket som krävdes för att göra den skada som står angiven i reglerna (eller var det offensiv...?), och kom fram till att det händer inte! Jag skulle bra gärna vilja se vad (om något) N2s EMP-granater är grundade på...

Däremot går det ju lika bra med selleri... eller i det här fallet, med helt vanlig högspänning, om man nu vill bråka med folks cyber. Ge bovarna tasers - gärna taserpistoler el.dyl. Det är troligare att folk har till hans, borde förnedra spelarna tillräckligt och borde tvinga av dem pengar till nya dyra operationer...
 
Top