Nekromanti jag har neotech2

mr colt

Veteran
Joined
27 Jun 2001
Messages
144
Location
uppsala\sverige
jag har neotech2 och tycker att det knäcker, det ända som är irriterande är all jäkla cybertech och sånt skräp annars så knäcker det.

jag vet att mitt inlägg är onödigt men jag kunde inte hålla mig!!
 

Malaka

Veteran
Joined
8 Apr 2001
Messages
12
Location
Sthlm, Sverige
Va trevligt att du tycker det/images/icons/smile.gif........Är bara nyfiken. Varför är ogillar du cybertech? Och vad är "allt annat skräp"?
Personligen älskar jag cybertech....finns riktigt ondskefulla implantat /images/icons/devil.gif

Malaka - Raveland:
A land where the trees looks like big soundsystems, the flowers seemed to become ravers and the air smells like happiness!!!
 

Ronnie

Veteran
Joined
17 May 2000
Messages
96
Location
Helsingborg
Spela utan cybertech så slipper du irritera dig. /images/icons/wink.gif
Mitt problem är att mina spelare inte verkar vilja använda det om det inte är absolut nödvändigt, men de är väl riktiga fegisar /images/icons/grin.gif.
 
G

Guest

Guest
knäck.

håller med. kybertech är löjligt och ack så orealistiskt. allvarligt talat vem fan vill ha sådan skit implanterad? när man kan få biotech till ett lägre pris? dom ända användnings områdena är för sepig poliser och lika speiga terrorister. jag är speciellt emot gatuimplantat. snacka om orealistiskt. usch å fy.
 

Nalle med AK4

Swordsman
Joined
20 Jan 2001
Messages
421
Location
Hemma
Jahadu, det har jag också. Vet du en sak? I don't give a flying fuck if you own N2. (Men det gör säkert neogames)
Nalle
 

Nalle med AK4

Swordsman
Joined
20 Jan 2001
Messages
421
Location
Hemma
Glögg

Näe, nu är du orättvis. Det är väl inte så orealistiskt att t.ex. ha ett öga som förstärker ljuset? Min personliga favorit är slashers. Det är såååå rippat från x-men/images/icons/smile.gif
Nalle
 

Nalle med AK4

Swordsman
Joined
20 Jan 2001
Messages
421
Location
Hemma
Khyberkommandostyrkan[ot]

Våran grupp har alla sett till att operera in articifiellt öga, DNC-nät, DNC-telelänk, larynxmikrofon, articifiellt öra, AMU, spårsignal, id-transponder och navigationssystem. Följden av allt detta är att vi kan prata med varandra utan att någon annan hör, och alltid se vart alla befinner sig.
Ville bara säga det /images/icons/smile.gif
Nalle
 

ZerXes

Veteran
Joined
17 Oct 2001
Messages
96
Location
Strömstad
Re: har jag neotech2?

Jag brukar köpa det där Cyber-ninja paketet, och kanske operera inn lite extra lagringsutrymme i underarmen...
Det tycker jag funkar bra och är inte så hemskt orealistiskt för år 2100 ju...
 

Quantum_fimus

Veteran
Joined
27 Dec 2001
Messages
10
Location
Helsingborg
Re: Khyberkommandostyrkan[ot]

Kanske något för min nästa gubbe Ronnie?

Men tänk om sakerna skulle börja paja.
Skulle det inte bli jävligt dyrt då?

Mina gubbar har aldrig mer pengar än att det räcker till mat för dagen.
 

mr colt

Veteran
Joined
27 Jun 2001
Messages
144
Location
uppsala\sverige
för att det är tråkigt, det ska vara gängkrig i ett gehto med smattrande kahlashnikovs inte nåt jäkla hagel i underarmen


ps nästan hela världen som jag gör i är ett getho eller hur det nu stavas ds
 

seinet

Swashbuckler
Joined
18 May 2000
Messages
2,834
Location
Göteborg
Re: har jag neotech2?

Visserligen är det ju 2059 och inte 2100... det är ju hela 41 år (c:a två tredjedelar av det som det är kvar till 2059 från idag). Om det nu kommer ske en sådan utveckling som det har skett i N2 under kommande 60 år, hur kommer det då blir på de efterföljande 40 åren?

Hur kommer samhället se ut år 2100 enligt neotechspelare (och kanske även enligt Neogames)?

/Seinet Wintermute - Köpte två Blind Guardian-skivor i förrgår (torsdagen den 27 december 2001)

<font size="3">Klaga INTE på Offensiv!</font>
<font size="1" color="#646464">Vi vill se RipperDoc äta sina kängor.</font>
 

Ronnie

Veteran
Joined
17 May 2000
Messages
96
Location
Helsingborg
Re: Khyberkommandostyrkan[ot]

Du får slå bättre på tabellerna i fortsättningen... /images/icons/wink.gif
 

seinet

Swashbuckler
Joined
18 May 2000
Messages
2,834
Location
Göteborg
Re: har jag neotech2?

Kommer inte Terra One utspelas ännu längre i framtiden än 2100?

/Seinet Wintermute - Sitter och lyssnar på Blind Guardian och dricker Dr Pepper

<font size="3">Klaga INTE på Offensiv!</font>
<font size="1" color="#646464">Vi vill se RipperDoc äta sina kängor.</font>
 

chrull

Stockholm Kartell
Joined
17 May 2000
Messages
8,420
Re: har jag neotech2?

inte mycket har jag för mig. (och så stor skillnad på 2100 eller 2200 tycker inte jag det är. lika mycket kan hända på 100 år som på 200...

men jag kommer inte ihåg vilket år det skall vara.. men fortfarande så är ju TO en fortsättning på N2...

chrull.
förresten....

du kan ta bort din signatur nu...
 

seinet

Swashbuckler
Joined
18 May 2000
Messages
2,834
Location
Göteborg
Re: har jag neotech2?

Det är ingen signatur, och dessutom anser jag att ingen har klagat riktigt ordentligt på offensiv, och även om någon gjort det så tycker jag gott Martin kan ta sig en tugga i alla fall /images/icons/smile.gif.

/Seinet Wintermute - Alla som medvetet har klagat på Offensiv borde skämmas rejält!
 

ZerXes

Veteran
Joined
17 Oct 2001
Messages
96
Location
Strömstad
Re: har jag neotech2?

Ojsan...måste ha blandat ihop n2 med Otherland serien...
nån som har läst den förästen? den e mycket bra.
 

chrull

Stockholm Kartell
Joined
17 May 2000
Messages
8,420
Re: har jag neotech2?

jag har medvetet klagat på offensiv. mest för att det är mitt jobb.

och för att martin är en vän som inte ska behöva äta kängor (jag har sett kängorna ... :gremsmile:

Men att inte klaga är att censurera. och det kan väl inte ens du vara för? :D

chrull
 

seinet

Swashbuckler
Joined
18 May 2000
Messages
2,834
Location
Göteborg
Re: har jag neotech2?

Jag tycker dock att man skulle kunna hålla inne med alla klagomål tills dess NG ger ut MilTech (eller liknande modul med annorluna namn). Att sedan öppet klaga på forumet är väl ändå inte ditt jobb, men självklart menar jag ju egentligen inget allvar med att Martin skall tugga gummisula, det är ju mest bara på skoj... men en liten bild kanske man kan få ändå eller är alla tråkiga?

/Seinet Wintermute - Trött som fan...
 
Top