Nekromanti Jag är en glorious beacon of light!

God45

#PrayersForBahakan
Joined
23 Oct 2012
Messages
17,528
Jag är nu en glorious beacon of light!

Se upp till mig som det ni en dag skulle kunna bli om ni bättrar er.

Låt er själva bada i ljuset av min storhet när jag som Prometheus bringar intellektets eld till er, de otvättade och obildade massorna.

Låt inte er förundran över min storhet blända er utan var tacksamma för att jag väljer att stanna här så jag kan visa er till er frälsning.

(Jag kanske måste sluta prata direkt med er om ni inte åtminstone är en Jewel in the rough för att inte besudlas av er närvaro. Men jag tänker inte hålla er låga status emot mer, jag inser att den bara beror på era personliga brister.)

:p :D
 

DeBracy

Eventuellt helt fantastisk
Joined
21 May 2003
Messages
5,726
Cybot;n61143 said:
Om du håller pekarpilen över den där stapeln med pluppar i orange kanske det klarnar lite. :)
 

Cybot

Mest spelbar
Joined
19 Oct 2001
Messages
4,347
Location
Helsingborg
DeBracy;n61147 said:
Om du håller pekarpilen över den där stapeln med pluppar i orange kanske det klarnar lite. :)
"wut" är fortfarande den enda vettiga reaktionen.
 

God45

#PrayersForBahakan
Joined
23 Oct 2012
Messages
17,528
DeBracy;n61149 said:
Äsch, hybris kan komma plötsligt!
Absolut. Det är tur att vi två, som upplysta forum bodhisattvor, är immuna mot sådant.
 

God45

#PrayersForBahakan
Joined
23 Oct 2012
Messages
17,528
Björn Wärmedal;n61203 said:
Jag är inte avundsjuk. Inte alls. *mumlar*
Att hysa avundsjuka mot min upphöjda position är fullt naturligt! Jag kommer gilla din post för att föra dig närmre ljuset, ty jag är lika generös som det finns stjärnor i skyn.
 

kloptok

Pensionerad astrolog
Joined
14 Dec 2008
Messages
1,223
Location
Stockholm
Annars tycker jag att Björns nuvarande titel "is just really nice" passar ganska bra, så håll på era gillanden när det gäller honom.
 

Kärlekscraft

Swordsman
Joined
31 Oct 2013
Messages
773
Räknas inte det här som ett personangrepp emot alla härinne på forumet? :eek:
"Du skall inte tro att du är bättre än någon"
 

God45

#PrayersForBahakan
Joined
23 Oct 2012
Messages
17,528
Kärlekscraft;n61232 said:
Räknas inte det här som ett personangrepp emot alla härinne på forumet? :eek:
"Du skall inte tro att du är bättre än någon"
Kärlekscraft, Kärlekscraft, Kärlekscraft lille vän. Jag skall här prata med dig trots dina ynkliga två staplar. För jag känner att jag måste sprida visdom till de otvättade massorna som du är en del av. Ser du mätaren under min avatar? Mätaren som är fylld på grund av gudarnas vilja? Mätaren som gör mig till en ärorik fyr av ljus? Den kungör till universum att jag ÄR bättre än er av lägre börd med ofyllda mätare. Men misströsta inte för mitt hjärta är fyllt av medkänsla för er lägre varelser och det är därför jag tar mig tiden att förklara tingens ordning för dig.

Spring vidare nu och försök klättra över två staplar. Du behöver inte skämmas ännu men når du 700 poster utan att ha mer än två staplar bör du se inåt för att finna problemet.
 

God45

#PrayersForBahakan
Joined
23 Oct 2012
Messages
17,528
Tomatalven;n61354 said:
Vad betyder ens plupparna? Är det Bodhisattva Bhumis?
Kan någon berätta för den här... personen att eftersom han inte har några stapplar så kan jag inte tala med honom. Han är kastlös, orörbar och bara att han läser mina poster riskerar att smutsa ner dem.
 

Björn Wärmedal

Björning Wheel
Joined
29 Dec 2007
Messages
3,553
Location
Umeå
Det där är lite coolt, egentligen. Det betyder mer att få sin post gillad av God45 än av Tomatalven (i rent vBulletin-tekniska termer, inte socialt) eftersom God45 har varit reggad längre, skrivit fler poster och har högre rep själv. Sen vet jag inte hur många poäng rep man måste få för att stiga i graderna, men forumet har funnits i mindre än ett år och det är redan ett helt gäng som har högsta titeln så det kan inte vara extremt mycket. Beroende på definitionen av "extremt", naturligtvis.
 

God45

#PrayersForBahakan
Joined
23 Oct 2012
Messages
17,528
Björn Wärmedal;n61360 said:
Det där är lite coolt, egentligen. Det betyder mer att få sin post gillad av God45 än av Tomatalven (i rent vBulletin-tekniska termer, inte socialt) eftersom God45 har varit reggad längre, skrivit fler poster och har högre rep själv. Sen vet jag inte hur många poäng rep man måste få för att stiga i graderna, men forumet har funnits i mindre än ett år och det är redan ett helt gäng som har högsta titeln så det kan inte vara extremt mycket. Beroende på definitionen av "extremt", naturligtvis.
Fan vad coolt! :D Då borde jag vara mer försiktig med vad jag gillar så det inte blir för trångt på toppen...
 

Kärlekscraft

Swordsman
Joined
31 Oct 2013
Messages
773
God45;n61356 said:
Kan någon berätta för den här... personen att eftersom han inte har några stapplar så kan jag inte tala med honom. Han är kastlös, orörbar och bara att han läser mina poster riskerar att smutsa ner dem.
Och sen blir folk upprörda när jag definierar och ger förslag om höjning av den/sin sociala status. :rolleyes:
 

Björn Wärmedal

Björning Wheel
Joined
29 Dec 2007
Messages
3,553
Location
Umeå
Jag undrar om någons status sänks om man tar bort alla sina 'likes' som man lagt på den personens inlägg. Och om mängden rep en viss 'like' ger bara beräknas när man ger den, eller om den blir mer värd efterhand som man själv stiger i popularitet.

EDIT: och får man mer rep om man gillar sina egna inlägg?
 
Top