Nekromanti Invitation to Werewolf World Championship

Empiricus

Hero
Joined
10 Jul 2014
Messages
1,099
Ack, så kul de verkar ha :) Och spännande med lite annorlunda regler och funktioner.
 

Vimes

Lenny Kravitz
Joined
15 Jun 2000
Messages
11,329
Ser bra ut .113!

Kul sajt det där. Hade jag haft tid hade jag kanske testat att spela något där.
 

.113

Swashbuckler
Joined
8 Feb 2012
Messages
2,660
Location
norrlänning
Väldigt smidigt med votecounts och isolerande av poster osv, genomtänkt sida helt klart.

Jag blev nattmördad under andra natten, första natten tog de ihjäl nått proffs, så jag tar det som en sjukt bra komplimang att jag åkte som tvåa ;)

Då får vi se om man har en chans att gå vidare då med antingen wildcards eller som bäste spelare :p
 

Empiricus

Hero
Joined
10 Jul 2014
Messages
1,099
Well played iallafall, hög aktivitet var det på dig :)
Läge att dra igång något nytt spel snart då, för att smida medans ulvajärnet är varmt? :)
 

Vimes

Lenny Kravitz
Joined
15 Jun 2000
Messages
11,329
Har förstås inte lusläst speltråden, men tycker det ser ut som att du levererade ett stabilt bybospel .113. Begripligt att ulvarna sänkte dig!
 

Vimes

Lenny Kravitz
Joined
15 Jun 2000
Messages
11,329
Empiricus;n238285 said:
Well played iallafall, hög aktivitet var det på dig :)
Läge att dra igång något nytt spel snart då, för att smida medans ulvajärnet är varmt? :)

Körba! Jag har egna idéer men jag har inte tid att göra något av dem just nu (kanske blir det ett sommarspel?). Men deltar gärna som spelare om det bjuds.
 

Empiricus

Hero
Joined
10 Jul 2014
Messages
1,099
Jag skall tänka och filura lite, jag har läst lite spel på andra forum och tänker låta min hjärna bada i den varma glöd som vanligtvis reserveras för bra idéer eller radioaktiv strålning.

Slänger kanske upp en tråd om nån dag eller två och sonderar intresse då
 

.113

Swashbuckler
Joined
8 Feb 2012
Messages
2,660
Location
norrlänning
bara for the record så gick jag hårt åt en som många trodde skulle vara bybo, som just flippade ulv. det snackas åtminstone om ett wildcard på mig, men är ju många matcher kvar ;)

körde en turbo också idag, det var 18 minuter/dag och 6 minuter nattrundor. Det var rätt galet, men jag vann det också ;)
 

.113

Swashbuckler
Joined
8 Feb 2012
Messages
2,660
Location
norrlänning
game over, vi förlorade ;(

men men, hoppas jag drar på mig ett wildcard, då blir det en ny grym match senare :) men det blir ju typ om en månad eller så
 

.113

Swashbuckler
Joined
8 Feb 2012
Messages
2,660
Location
norrlänning
Ok, jag går tydligen vidare till wildcard matcherna! Det är väl ungefär som semi-final då antar jag. En jury av finalisterna förra året har kollat in varje match och valt ut 30 pers från alla matcherna som ska köra i en av två wildcardmatcher. 2 st från varje av dem (valt av spelarna i matchen som röstar) går vidare till finalen.

Då e jag ju nöjd nu iaf, jag har representerat dugligt ;)
 

.113

Swashbuckler
Joined
8 Feb 2012
Messages
2,660
Location
norrlänning
Jocke;n249817 said:
När drar wildcard matchen igång?
Inte bestämt än men borde iaf bli I juli, Thingyman skulle köra nån Sån där spreadsheet så man fick passa ihop det lite om det gick. Jag säger till när jag vet mer :)
 
Top