Idag har jag köpt...

TORG: Space Gods, via tradera
656714703_8560448f-52fb-4733-a639-dca1d44121a2.jpg

TORG: Space Gods, via tradera
Om du är intresserad så upptäckte jag att jag hade dubletter av Central Valley Gate i helgen, som kan fås mot porto/lämnas över i Enköping/Sundbyberg eller byta mot nåt likvärdigt. Tyvärr är den i bättre skick än Space Gods så om du satsar på shabby chic så är det nog inte rätt :)

Annars har jag nyss köpt på mig:
Art & Arcana, den helt vanliga versionen.
The Gaunt Man Returns till nyss nämnda TORG. Det är ett av spelen jag tänkte försöka få en komplett samling av. 16 av 49 produkter kvar
Master of the Desert Nomads och War Rafts of Kron till original-D&D. Spelar en D&D-kampanj nu och rollpersonerna har nyss kommit upp i Expertnivån och jag behöver fylla på med äventyr då jag bara hade 3 sen tidigare. Så dumt att jag inte köpte på mig på 80- och 90talet när det var så mycket billigare. (Om det nu var det med inflationen...)
New York, New York och Secret Wars II till Marvel Super Heroes. Samlar på allt TSR men inte så intensivt på MSH. Men dessa har fler stadskartor i sig och jag vill ha fler än de två jag har från grundboxarna.

Master of the Desert Nomads och War Rafts of Kron till original-D&D. Spelar en D&D-kampanj nu och rollpersonerna har nyss kommit upp i Expertnivån och jag behöver fylla på med äventyr då jag bara hade 3 sen tidigare.
Ah, X4 Master of the Desert Nomads. Den och X5 Temple of Death (båda av Zeb Cook) hade vi börjat att översätta. Kunde ha blivit klart om de andra modulerna hade sålt bättre. X7 War Rafts of Kron låg nog lite längre bort.

Back