En mastodonttung rollspelsloot vecka är över!
Först två stycken spelledarskärmar till Mage som jag saknade och så den tredje regelutgåvan i vanligt format som jag upptäckte att jag saknade. Det för samlingen ned till typ 6 saknade Mage-böcker om jag minns rätt.
Plockade även upp en Mage-bok och Demon The Fallen-trilogi från samma köpare på Tradera. Super strulig person att ha kommunikation med, men inget fel på varorna.
Tradera levererade sedan igen med ett stort paket till Western där jag redan hade tre av böckerna. Nu är samlingen nästan komplett (bortsett från de två regelutgåvorna som finns i 6 respektive 3 tryckta exemplar vilka jag inte lär få tag i, i alla fall inte den i tre exemplar...
).
Cthulhu by Gaslight är utan tvekan en av de mest spännande äventyrsepokerna till Call of Cthulhu så stort tack till
@Bolongo för att han sålde sitt väldigt fina exemplar till mig.

Och så förstås ett stort tack till Jonas Larsson Olanders för att ha grävt på Eloso Förlags lager efter mer CoC Sverige-grejer. Nu är det bara tre saker som saknas innan samlingen är komplett, varav två är enkla att få tag i och den sista inte är utgiven officiellt.

Nu börjar vi dock nå den grad att jag börjar få kolla på alternativ för att lösa platsutrymme igen för rollspelsböckerna igen. Dags för brädspelen i hyllorna att säga god natt!