Cernunnos
Warrior
Även jag utnyttjade Alphaspels rea en smula! Allt från Games Omnivorous är kul, Neotech alltid mysigt, och två matiga böcker för CoC är aldrig fel.
Oh deras rea missade jag. Spännande böcker, speciellt CoC
Även jag utnyttjade Alphaspels rea en smula! Allt från Games Omnivorous är kul, Neotech alltid mysigt, och två matiga böcker för CoC är aldrig fel.

Dock har det blivit anfallet av monstret Schenker!
Krävs nog rätt mycket kraft för att knäcka hela paketet så där----det är INTE fuktskadat, så det har helt enkelt "bara" knäckts rakt avDet där såg våldsamt ut. Jag har annars bara bra erfarenheter av Schenker. PostNord är jag lite mer tveksam till.
Lehto (@Äventyr ) och company måste ha högt FV i "kundservice" och dessutom slagit perfekt (drake på nyspråk)
2 dagar efter att Monstret Scenker mosat min leverans, så kunde jag hämta ut en ny, hel och fin!! WOW
Från marsrean på Alphaspel...
Har inte haft tid att läsa dem.Den det står Inner darkness har jag varit på väg att skaffa. Är den bra?
Därunder syns ett nytt Spirou-album, närvarande i sin roll som Troubleshootersinspiration.
Bara delvis, men den står på min mentala inköpslista!OT Har du läst den norska serien, också sextiotal, men i vårt grannland Krüger & Krogh – Wikipedia

Kul! Ett tips om du inte redan känner till det är att det finns en del konventsscenarion till Svenil på Alexandria..Jag lyckades få tag på en riktigt klassiker idag:![]()
Trevligt att de där finns bevarade. Min kontakt med Svenil har varit just genom spelkonvent (och då alltid med folk som har varit något övertrötta och ändå bestämt sig för att spela rollspel är bättre än att sova).Kul! Ett tips om du inte redan känner till det är att det finns en del konventsscenarion till Svenil på Alexandria..
Och tvåan är redan på gång, visst?och den efterlängtade monsterboken till DCC

View attachment 23519
Sådär! Några år senare dyker det upp, Battletech. Det är den sista Kickstartern som jag gått runt och väntat på. Lägligt att påsken är på ingående så jag får lite tid att läsa.
Något av en chanstagning att gå in så kraftfullt, men jag tror jag har skaffat nog för att bygga fyra styrkor till Alpha Strike, en var till gänget som spelat Arkham Horror i några år nu.
En särskilt läderinbunden version av vampire: The Dark Ages 20th Anniversary den sista boken i samlingen för Vampire: the Dark Ages, Dark Ages: Vampire och Vampire: The Dark Ages 20th anniversary. Över 60 böcker satta i en historisk kontext som en spinoff på klassiska Vampire: the Masquerade. Denna bok var den sista jag saknade med den i mina ägor är den samlingen komplett.Har någon hört när nästa nummer kommer!I helgen så tecknades det ett års prenumeration av Fenix. Vi får väl se om det får mig att våga släppa taget om onämnabara yttre gudar, kulter och istället fånga drakar och andra demoner![]()
Har någon hört när nästa nummer kommer!
Det har inte blivit Aliatra för min del (än), men Huldran är ju fantastiskt braTvå fina tillskott till samlingen. De är så unika i både koncept och utförande att jag inte kan motstå dem.View attachment 23689
Spel – Simon PetterssonFinns Huldran som pdf?
Backade också! Tycker främst han är en otrolig äventyrsförfattare, så pepp på den inbakade kampanjen!
Kanske, kanske inte. Jag t.ex. ger 0 kr istället för ca 500.Störigt, men det är väl lite sådan skit som gör att man går runt i denna hobby
Jag svarade dig i den andra tråden. Jag tror och hoppas du har fel om Walmsley.Kanske, kanske inte. Jag t.ex. ger 0 kr istället för ca 500.
Ytterligare minus; högre frakt till EU än till USA – och förmodligen med tullavgifter enligt Walmsley själv.
Kanske, kanske inte. Jag t.ex. ger 0 kr istället för ca 500.
Ytterligare minus; högre frakt till EU än till USA – och förmodligen med tullavgifter enligt Walmsley själv.

Yes denna ska jag också plocka upp
Wow!
Fick mitt igår med. Ser väldigt trevligt ut!
Same!Wow!
Jag backade i KS men har inte ens fått notis om leverans än!

Det är mycket pengar för lite extra lullull, men jag kunde inte motstå![]()

var hittar man denna?Idag har jag köpt Dimkungens skog som @Gurgeh har skrivit. Eller, jag betalade för det tidigare men nu kom den med postenHursomhelst ett fantastiskt första intryck! Hoppas att man någon gång får möjlighet att spela eller spelleda det!
View attachment 24751
Det kan jag svara på. Jag gör reklam för grejerna jag skrivit här. I slutet av startinlägget finns en länk.var hittar man denna?
Kommer ihåg då jag hämtade 25 kilo World of Darkness-grejer. Best feeling ever!Idag hämtade jag det, vilket paket det blev. 17kg EON
Det är något speciellt med att köpa rollspel per kilo. :-DIdag hämtade jag det, vilket paket det blev. 17kg EON
View attachment 25273
Min förhoppning är båda. Men förmodligen kommer jag misslyckas.Ska du spela skiten ur EON eller har du bara drabbats av samlar-sjukan?![]()
Med vilket av dem?Min förhoppning är båda. Men förmodligen kommer jag misslyckas.
Är inte Eon-böcker från tidigare utgåvor rätt vanliga och billiga? Tycker inte sällan jag ser Eon-böcker som säljs för 50-100 kr/st. Kan dock inte påstå att jag har någon större koll på just Eon. Vissa böcker är kanske ovanliga och därmed dyrare.Fortsätter köpa EON-böcker, tror det blir svårt att hitta alla till ok pris, men måste försöka
Är inte Eon-böcker från tidigare utgåvor rätt vanliga och billiga? Tycker inte sällan jag ser Eon-böcker som säljs för 50-100 kr/st. Kan dock inte påstå att jag har någon större koll på just Eon. Vissa böcker är kanske ovanliga och därmed dyrare.
Kan tipsa om att Stockholms Science Fiction-antikvariat idag har lagt ut ett flertal Eon-böcker till försäljning. Kanske någon du saknar.Jag försöker köpa för runt hundralappen för att hålla nere totalen.
Codex Mundana gick på 700 dock. Men försöker köpa på Alphaspels reor
Tack för tipset. Dom hade mångaKan tipsa om att Stockholms Science Fiction-antikvariat idag har lagt ut ett flertal Eon-böcker till försäljning. Kanske någon du saknar.
![]()
Stockholms Science Fiction-antikvariat | Stockholm
Stockholms Science Fiction-antikvariat, Stockholm. 6,478 likes · 431 talking about this · 565 were here. Vintage science fiction, fantasy and horror. EU shipping from €12. Store open Monday-Friday...www.facebook.com
Kom hit för att säga samma sak!Kan tipsa om att Stockholms Science Fiction-antikvariat idag har lagt ut ett flertal Eon-böcker till försäljning. Kanske någon du saknar.
bra pris !Woho, vann auktion på Tradra. 150 kr ink frakt. Tyckte det var överkomligt