Krille
Lord
(som tycker det är synd hur det alltid ska hackas på friformen på det här forumet)
Det är lugnt. Om tre år eller så borde friformsfascisterna och tabelltalibanerna vara kvitt.

(som tycker det är synd hur det alltid ska hackas på friformen på det här forumet)
Jag måste missat de år som frifomrsfanatikerna här på forumet hackade på tabelltalibanerna... De år som jag varit aktiv här har det varit konsekvent tvärt omDet är lugnt. Om tre år eller så borde friformsfascisterna och tabelltalibanerna vara kvitt.(som tycker det är synd hur det alltid ska hackas på friformen på det här forumet)
Jag tror det är en perceptionsfråga. Jag upplever t.ex. att det alltid gnabbats ungefär lika mycket från båda läger.MrG said:Jag måste missat de år som frifomrsfanatikerna här på forumet hackade på tabelltalibanerna...
Det står ett vältummat exemplar av Kult på franska i min lokala butik. Hur det gick vet jag inte, men att det är välanvänt tyder på att åtminstone en spelgrupp tyckte det var en rolig produkt.Hur gick det för Kult när det översattes (för det gjordes det väll?)?
Hur gick det för Kult när det översattes
Mutant Chronicles också.Så om man ska sumera lite av vad man som icke svensktalande skulle kunna få se av svenska rollspel, skulle det vara typ:
[kuttad lista]