Nekromanti Hur känner jag igen dig på gothcon/gothconpuben

Zorbeltuss

Hero
Joined
7 Nov 2012
Messages
1,105
Zoth-Ya;n83203 said:
Den här tråden är ju värdo då ingen slänger upp foton på sig själv, jag vill se bildbevis :)
Tyuvärr har jag inte hunnti fixa detta, annar skulle jag gjort det, kanske att någon kan hjälpa mig med det på puben.

/Luna Lovegood
 

Anarchclown

Swashbuckler
Joined
24 Apr 2010
Messages
2,341
Location
Stockholm
Om jag ska vara lite genuint hjälpsam då. Om ni idag ser en långhårig snubbe som har på sig en knallorange t-shirt så är det nog ganska stor risk att det är jag.
 

krank

Går ondskans ärenden
Joined
28 Dec 2002
Messages
35,610
Location
Rissne
Min avatar är ju en 3d-scan av mig, så ungefär så ser jag ut. Kort, småtjock, polisonger, en sån där hakmuff som ibland kallas "cityfitta". Jag har beskrivits som att jag ser ut som Jack Black. Eller Wolverines korta, tjocka lillbrorsa. Mitt hår är oklippt, rakt, tjockt. Kroppskontakt på egen risk, jag är förkyld.
 

Mattias H

Veteran
Joined
24 Jul 2014
Messages
42
Småtjock, svart urtvättad T-shirt med tryck, säckiga jeans som hänger lite, gympaskor från Skokanonen, lätt svettlukt. ;)

Bara skojade, jag är snygg, välklädd och håller mig i form. Men jag ska ju inte till GothCon.

Om jag hade åkt dit hade jag velat bära full Space Marine-mundering.
 

chrull

Stockholm Kartell
Joined
17 May 2000
Messages
8,418
Hunk var stiligast på gothconpubben, med Dimfrost som tvåa. Lukas var nog snyggast, med sina orangea tights, gummistövlar och avklippta jeans.

Förövrigt så kändes det som att GothCon har normaliserats något när det kommer till kläder. Mängden klassiska subkultur-uniformer har minskat men istället har mängden Cosplay-folk ökat. Dvs mindre långt svart hår och metallica-tishor och mer armérockar matchat med hög hatt.
 
Top