Nekromanti (Host harkel) Vardande och blivande...

G

Guest

Guest
Lägger min röst på Linköping, inte nödvändigtvis för att Sverok finns här utan mest för att slippa Stockholm

Linköping?!? Varför där? Stockholm är det naturliga valet IMHO. Alla, i princip, kan hoppa på ett tåg som går direkt till Stockholm. Man slipper alltså byta. Om jag skulle åka till Linköping så skulle jag vara tvungen att byta tåg minst 2 gånger. Nu finns det säkert folk som behöver byta tåg två gånger för att komma till Stockholm men jag antar att de är betydligt färre än "Linköpingsbytarna".

Att Sverok ligger i Linköping fattar jag inte för fem öre vad det har med saken att göra. Jag kan kontra med att jag tycker vi ska ha det i Karlstad för här är enda stället i världen som Herman Anderssons Bokhandel säljer rollspel på!

/Tiamel
 

Carolus

Veteran
Joined
17 Aug 2000
Messages
152
Location
Linköping
Ser din poäng onekligen. Dock röstar jag fortfarande, ytterst egoistiskt, på Linköping eftersom jag själv råkar bo här vilket för min del definitivt innebär minimalt antal tågbyten/images/icons/smile.gif

Melius frangi quam flecti
 

seinet

Swashbuckler
Joined
18 May 2000
Messages
2,834
Location
Göteborg
Själv tycker jag att Red skall överväga vilka städer som kan vara alternativa och sedan solla bort så man har ett urval av kannnske 3-5 städer. Dessa städer skickas till användarnas epostkonton med information om hur man röstar på någon av de 3-5 städerna.

/Seinet - Tycker självklart Göteborg för att det är en ganska lagom stor stad, där man kanske även ka hälsa på killarna på NeoGames /images/icons/smile.gif.

<A HREF="http://hem.passagen.se/seinet/index.html" target="_new">http://hem.passagen.se/seinet/index.html</A> seinet@ironmaiden.com
 

Discordian

Swordsman
Joined
7 Jun 2000
Messages
621
Location
Uppsala, Sverige
Jag tror att det enda praktiskt genomförbara sättet är att den som först anmäler sig som frivillig att fixa lokal och liknande även får bestämma var det ska vara. ;)

"Hellre kul i kaos
Än sur i kosmos" - Jenny Morelli
 

Azagthoth

Myrmidon
Joined
7 Feb 2000
Messages
3,548
Location
Stockholm
Arbetar i frågan

Kan avslöja att vi för tillfället arbetar hårt på en forumsträff i redaktionen just nu. Vi meddelar på huvudsidan/framsidan/vad-det-nu-kallas om en dag eller två (eller kanske tre) vad som händer i frågan. Håll ut!

/Azagthoth
 

Azagthoth

Myrmidon
Joined
7 Feb 2000
Messages
3,548
Location
Stockholm
Re: Jubel!

Publiken jublade när Azagthoth tog sig in på stadion. Hans ben var till bristgränsen fyllda med mjölksyra och förutom det faktum att man skulle springa runt gräsplätten i mitten så visste han inte längre vad det var han höll på med. Runt omkring honom anade han en stor folkmassa som gormade, men han lyckades inte uppfatta några ord. Det gick långsamt, mycket långsamt, men när han sprängde (nåja) mållinjen så sträckte han ena näven till skyn och emottog publikens jubel. De framrusande reportrarna skrek "hur känns det att vara så sen?" men allt Azagthoth fick ur sig var "det blir en forumsträff! Sedan föll han.

Azagthoth - makalöst vad mycket onödiga saker man gör istället för att läsa till tentor...
 

Carolus

Veteran
Joined
17 Aug 2000
Messages
152
Location
Linköping
Re: Jubel!

Visst är studieflykt en ädel konst*flinar*
Själv sitter jag just nu officiellt sett och plitar på en tenta om kriminalitet.../images/icons/tongue.gif
Skämt åsido så är det trevligt och betryggande att höra att något konkret sker.

Melius frangi quam flecti
 
Top