Nekromanti Holy Shit! I'm back och jag gör reklam!

Bergting

Warrior
Joined
11 Aug 2000
Messages
307
Tackar ödmjukt för detta =). Säg till om du vill ha en karta som komplement.
 

solvebring

Superhero
Joined
19 Mar 2004
Messages
13,027
Location
Fellingbro/Arboga
Re: Nu är kartan beställd

Bergting said:
Tackar tackar =)
Fan, det går ju framåt det här. Har inte SVT ringt och tvingat med sig i något coolt bokprogram ännu?
... Säg till i så fall. Det vill man ju inte missa. :gremwink:
 

Bergting

Warrior
Joined
11 Aug 2000
Messages
307
Sista veckan som etta på topplistan?

Ser med bävan att det är sex Harry Potter titlar under Morwhayle på Bokus 9-12 lista. Känns kanske inte jättetroligt att jag kommer behålla förstaplatsen men jag tipsar ändå om att köpa boken på Bokus.
 

solvebring

Superhero
Joined
19 Mar 2004
Messages
13,027
Location
Fellingbro/Arboga
Re: Sista veckan som etta på topplistan?

Bergting said:
Ser med bävan att det är sex Harry Potter titlar under Morwhayle på Bokus 9-12 lista. Känns kanske inte jättetroligt att jag kommer behålla förstaplatsen men jag tipsar ändå om att köpa boken på Bokus.
Tja, med tanke på fanraten i Potter-sviten så faller du ju iaf av förstaplatsen med värdighet. :gremwink:
 

Bergting

Warrior
Joined
11 Aug 2000
Messages
307
Re: Sista veckan som etta på topplistan?

Jo, man får väl tycka det ;-). Men jag håller tummarna ändå så får vi se.
 

hakanlo

Hero
Joined
25 Oct 2008
Messages
976
Location
Södra stockholm
Re: Nu är kartan beställd

Nu har kartan kommit i fysiskt format - i min brevlåda. Tack för det! Den är tjusig. När kommer Morwhayle - Rollspelet...?
 

rjonas

Hero
Joined
5 Apr 2002
Messages
1,352
Har börjat läsa Morwhayle för barnen. Tänkte läsa den nu under julhelgen. Peter Bergting skriver riktigt bra och texten lämpar sig för högläsning. Barnen tycker det är jättespännande! Har mest läst Astrid Lindgren tidigare men Astrid är motigare att läsa än Bergting.

Om ni undrar varför jag hoppar över pronomen i början av meningarna beror det på att jag emulerar Bergting. Tycker det blir lite konstigt utan ett jag eller ett han/hon, men jag antar att det är ett stilistiskt grepp för att kunna hålla meningarna korta och koncisa.

Jag ser fram emot fortsättningen och det gör barnen också.
 
Top