Nekromanti Holy Shit! I'm back och jag gör reklam!

Bergting

Warrior
Joined
11 Aug 2000
Messages
307
Ja jävlar, det var ett tag sedan jag var inne här. Har snart en massa kul rollspelsrelaterade nyheter från mitt läger (för de som missat D&D: Dark Sun serien. Men just idag är jag här för att pimpa min bok Legenden om Morwhayle som är en fantasybok för 9-99 åringar.

Boken fick en stark nördfyra av Kosta (från Fria Ligan och "kosta" här på forumet) på sin blogg: Irrfärder utan slut!

Det tackar vi för, och mer kan man läsa här på min hemsida och på Fejan.

Varför pimpar jag min bok här då? Jo för att alla som köper den och lägger upp ett foto på Facebook eller liknande får en fet (A3) poster i färg med kartan. Men BARA forumiter från rollspel. nu så säg att ni kom härifrån om ni köper boken och lägger upp foto.

Köper ni från Bokus idag (Söndag) finns det chans att jag får ligga kvar på 9-12 listan.

Inte kattskit.



Hej hopp

Peter
 

solvebring

Superhero
Joined
19 Mar 2004
Messages
13,027
Location
Fellingbro/Arboga
Bergting said:
Varför pimpar jag min bok här då? Jo för att alla som köper den och lägger upp ett foto på Facebook eller liknande får en fet (A3) poster i färg med kartan. Men BARA forumiter från rollspel. nu så säg att ni kom härifrån om ni köper boken och lägger upp foto.
Coolt. Well jag har ju sagt att jag ska skaffa boken ända sedan det började dra sig mot release - man vill ju trots allt se vad det är för trevligheter du skapar - så då var det äntligen gjort. Bättre sent än aldrig.

... Tummen är ur och boken är beställd.
Ska dessutom promota dig lite på fejan. Twitter also maybe. Den där kartan måste man ju ha så klart! =)
 

Bergting

Warrior
Joined
11 Aug 2000
Messages
307
Tack för att du uppmärksammade att det saknades länk till Bokus. Inte för att jag har några preferenser egentligen men det bara på den topplistan jag har chans att ligga kvar =).
 
Joined
15 Nov 2004
Messages
3,420
Location
Maastricht
Postad på fejjan! :gremsmile:

Ska du ha adressen via PM eller?

Edit: Missade att man var tvungen att köpa ett ex. Nåja, nu har du fått lite reklam i vilket fall!
 

Adrian Granberg

Veteran
Joined
10 Jan 2011
Messages
43
Kanske ska köpa den som present till en 11 åring jag känner. :gremsmile: Tror du det skulle passa, han är inte så insat i fantasy utan har mest läst deckare.
 

solvebring

Superhero
Joined
19 Mar 2004
Messages
13,027
Location
Fellingbro/Arboga
Bergting said:
Tack för att du uppmärksammade att det saknades länk till Bokus. Inte för att jag har några preferenser egentligen men det bara på den topplistan jag har chans att ligga kvar =).
No problemo.
Det är ju bara kul om din bok säljer. =)
 

solvebring

Superhero
Joined
19 Mar 2004
Messages
13,027
Location
Fellingbro/Arboga
Barcaii said:
Kanske ska köpa den som present till en 11 åring jag känner. :gremsmile: Tror du det skulle passa, han är inte så insat i fantasy utan har mest läst deckare.
Äsch, du kan erkänna att du köper den för din egen skull. :gremwink: Ingen dömer dig. Inte jag iaf, som just köpte den för min egen skull. Jag köpte iof även Alvin eldpojken när den kom. Skälet är kort och gott att jag är frälst av Peters illustrationer. =) Sedan är det mer ett plus att min son kommer att kunna ta del av dem när han blir lite äldre.
 

Bergting

Warrior
Joined
11 Aug 2000
Messages
307
Hm, ska kolla hur man gör för att låsa upp det. Maila mig annars bara. info at bergting punkt com.
 

Bergting

Warrior
Joined
11 Aug 2000
Messages
307
Eurocon i Stockholm!

13-14 är jag med i paneldebatten om fantastik för unga. Det här sker i lokalen med det fantasieggande namnet "Gröten". Sedan beger jag mig som en blixt till SF bokhandelns monter och signerar böcker. Hoppas vi syns där.
 

Bergting

Warrior
Joined
11 Aug 2000
Messages
307
Nu är kartan beställd

Nu är kartan på gång från tryckeriet. Förhoppningsvis landar paketet hos mig nästa vecka.

För det som inte köpte boken kommer det gå att beställa den via webshoppen, men tillgången kommer att vara begränsad. Än är det inte försent att få en gratis karta. Köper du boken via Bokus och lägger upp en bild på facebooksidan eller här så sparar jag en karta till dig =).

Just nu ligger vi etta på Bokus lista för 9-12 åringar för andra veckan i rad. Tjoho!

 

Chrystiof

Veteran
Joined
20 Oct 2010
Messages
14
Cool karta!

Din bok ligger högst upp i högen för semesterlitteratur. Köper en till brorssonen också!

-Christian
 
Top