Nekromanti [Hjälp]Kampanjkarta

Robert Jonsson

Nothing is True. Everything is Permitted.
Joined
13 Mar 2000
Messages
5,286
Location
Örebro
!kram solvebring

(Du brukar tycka tvärtemot mig, t.ex. senaste i Null States-baksida. Ergo, nattmössa. :gremwink: )
 

Nabu

Warrior
Joined
8 Jan 2009
Messages
354
Location
Umeå
Ashäftig färgsättning, berg, och sjöar, och typ allt! Från mitt perspektiv har jag svårt att säga om den skulle bli än snyggare med lite ljusare toner, så du gör kanske bäst i att lyssna till andra. Sedan så finns ju en brist på skog (Duskholt och kanske vid bergen, beroende på hur det funkar) och flod (Shroudwater), men har du inte tid eller orkar inte lösa sånt så får vi fixa det efter bästa egen förmåga. Om du har tid, och orkar, så vore det också nice med lite mindre floder, till/från sjöarna och så (när dessa nu finns), men jag har ingen aning om hur jobbigt det är att fixa.

Jag vill också passa på och tacka alla som bjuder till och hjälper oss!
 

Nabu

Warrior
Joined
8 Jan 2009
Messages
354
Location
Umeå
Det vore isåfall att fixa aningen mer skog runt the Whites. Det skulle jag kunna tänka mig. Nu har så många bjudit till, så jag kan inte lova att vi kommer att använda din, men det är ändock väldigt uppskattat. Vilken vi använder beror på vad alla i gruppen tycker.
 

Unfair

Hero
Joined
3 Jan 2009
Messages
1,107
Location
Göteborg
Helt, ok. Efter att Gimp precis kraschat bort mina ändringar så beslutar jag mig för att kolla över det och fixa imorgon. Borde kunna ladda upp en bra version under eftermiddagen eller något imorgon. Om inte jag blir klar då så får jag eventuellt passa för helgen, då kanske någon annan fixar en åt dig också :gremwink:
 
Top