Hjälp - jag ska göra ett fanzin!

Nu är artikeln om kioskaction-antihjälten Neal Fargo korrad och inlämnad. Två av Fargos signaturvapen (kniv o hagelbrakare) råkade smyga sig med till @gravstreber Frontier Scum. Gick inte att stoppa.💥💥

Last edited:
Nu är artikeln om kioskaction-antihjälten Neal Fargo korrad och inlämnad. Två av Fargos signaturvapen (kniv o hagelbrakare) råkade smyga sig med till @gravstreber Frontier Scum. Gick inte att stoppa.💥💥
Och nu är den just lite justerad till det bättre, men kommer inte att peta mer. Pråmiss.

Finns det intresse om vi är några Stockholmsbaserade forumiter (som också frekventerar t ex Munkbrobryggeriet hyfsat regelbundet) som skulle kunna samköra en större beställning? "Lika" isf så kollar vi senare om vi ska göra så.

PS ett nummer av LH2 kostar ca 70 SEK i frakt. 10 nummer kostar 95 SEK i frakt...

Last edited:
Det var svårare att reda ut än jag trodde
För alltså, beställer man 1 ex via publit blir det hyfsat dyrt, det blir liksom premiumdyrt?

Sen vet jag inte hur det billiga pappret är, iofs. Det kanske är fullgott. Har vi någon här som har koll? @krank kör väl grejer via publit t.ex?

Back