Jag har på andra ställen sagt att temat är svartvitt, tolkat som man vill. Men det är också helt ok att skita att temat!Ska det vara något tema eller så?
Jag har på andra ställen sagt att temat är svartvitt, tolkat som man vill. Men det är också helt ok att skita att temat!Ska det vara något tema eller så?
Så länge en strikt håller sig till temat, eller absolut inte håller sig till temat så är det lugnt.Jag har på andra ställen sagt att temat är svartvitt, tolkat som man vill. Men det är också helt ok att skita att temat!
Men om temat håller dig, då är det fara och färde?Så länge en strikt håller sig till temat, eller absolut inte håller sig till temat så är det lugnt.
Låter flummigt. Jag vill ha det svart på vitt för säkerhets skull.Jag har på andra ställen sagt att temat är svartvitt, tolkat som man vill. Men det är också helt ok att skita att temat!
Två bra alternativ! Men kanske är Fargo något bättre! /)Ok: funderar på antingen en artikel om John Benteens Fargoserie (obs inget med Coens Fargo att göra - vi snackar manligt kodat kioskraffel som är bra på riktigt), eller så en artikel om blue collar mot alien menace i media: Alien, Tremors, The Expanse, Deep Rock Galactic, Dead Space m fl.