Varulv Hitta Jesus - Runda 1

Impetigo

Ärkebiskop
Joined
1 Aug 2013
Messages
1,844
Om byborna inte har PM (som jag tror) kan idén med bibelord näppeligen ha kommit från Rasmus till Octa utan tvärtom. Det tyder på att A) Octa är Jesus eller B) bibelorden är bara brus.
 

Impetigo

Ärkebiskop
Joined
1 Aug 2013
Messages
1,844
Vet inte…

Kanske ett tecken på att han suittit i cell…

Eller också extrapolerar han det från informationen i startinlägget:

Från startinlägget:

”Varje runda kommer satanisterna välja någon som offras till ljusbringaren Lucifer Morgonstjärna (Det tidigaste, korrekt lagda, offret gäller!”
 

Vimes

Lenny Kravitz
Joined
15 Jun 2000
Messages
11,378
Äh, vet ni. Skitsamma. Vi kommer rösta ut Octa denna runda. Har är bevisligen inte i samma lag som jag så det är fine. Men! Visar det sig att han inte är Jesus utan faktiskt en konverterad satanist förbehåller jag mig rätten att säga "vad var det jag sa!?"
 

Impetigo

Ärkebiskop
Joined
1 Aug 2013
Messages
1,844
@Vimes jag är öppen för tanken att Jesus konverterat en cell och att vi har att göra med två kristna och en Messias.

Jag tror ändå att Octa är värt bästa val nu men är öppen för attbyta till Sidd eller Rasmus.

Jag tror dock fortfarandw att vi ska hålla ihop rösterna så att vi inte delar upp dem.
 

Waterhouse

Bring Them Home Now
Joined
24 Jun 2023
Messages
1,369
Men en rädd Jesus som kan tänka sig att kasta sina följare under bussen
Precis. Men då får det väl vara så och vi satanister jobbar hårt med att nacka ev Rasmus-Jesus runda två. Vi har både röster och mord till förfogande.
 

Impetigo

Ärkebiskop
Joined
1 Aug 2013
Messages
1,844
Äh, vet ni. Skitsamma. Vi kommer rösta ut Octa denna runda. Har är bevisligen inte i samma lag som jag så det är fine. Men! Visar det sig att han inte är Jesus utan faktiskt en konverterad satanist förbehåller jag mig rätten att säga "vad var det jag sa!?"
Det är en ganska billig ”vad var det jag sa!”

Vi verkar ju för all del ha folk online för att byta till Rasmus om du känner dug så säker.
 

Basenanji

Postd20modernist
Joined
4 Nov 2002
Messages
8,595
Så då har Rasmus Jesus valt Octagonal? Tja, inte helt otroligt. Och Sidds tystade passar in här också.
 

Basenanji

Postd20modernist
Joined
4 Nov 2002
Messages
8,595
För visst är Sidd och Octagonal i samma cell?

#fredagsvin
#lulllullllullig
 

Impetigo

Ärkebiskop
Joined
1 Aug 2013
Messages
1,844
Vimes är den jag är mest rädd för och även om han själv påstår sig vara en usel ulv har jag upplevt motsatsen. Dock är han framförallt en skarp analytiker, spelpåhittare och mycket duglig bybo. Ibland vill han dock trixa och kan oväntat föreslå nya namn för utröstning. Vi får se hur det blir i det här partiet.
Lullig Basse får upprättelse på målsnöret 🥳
 

Waterhouse

Bring Them Home Now
Joined
24 Jun 2023
Messages
1,369
Detta känns risky, tror det är bra med stor majoritet på en om Jesus har valfusk som en kraft. Tycker vi ligger kvar på Octa.
 
Top