Nekromanti Haunted House, runda fem

Xyas

Swashbuckler
Joined
22 Aug 2009
Messages
3,198
Location
Malmö
Re: K.K K.K [Konrad Konvalj Knäcker Koden]

Argh, spännande. Men det måste ju vara köket som är korrekt då nästan alla sitter i hallen-tåget. Om man nu inte tror att jag och konrad är de mest obvious ulvarna i hela kyrksocknen.
 

Konrad Konvalj

Myrmidon
Joined
6 Jan 2010
Messages
6,035
Location
Norrland
Re: K.K K.K [Konrad Konvalj Knäcker Koden]

xyas said:
Argh, spännande. Men det måste ju vara köket som är korrekt då nästan alla sitter i hallen-tåget. Om man nu inte tror att jag och konrad är de mest obvious ulvarna i hela kyrksocknen.
Att Lu-kaazh "tar en paus" nu är ännu ett bevis på att han är ulv kan tilläggas.

Arvidos är ulv det sätter jag mössan på.

Recca vill självdö?
 

Konrad Konvalj

Myrmidon
Joined
6 Jan 2010
Messages
6,035
Location
Norrland
Re: K.K K.K [Konrad Konvalj Knäcker Koden]

Denna runda 5 bybor 3 ulvar

Nästa runda 4 bybor 2 ulvar.

Röstning
4/2-->Tillbaka till Vinterträdgården
3/2-->Matsalen
2/2-->KÖRT
 

Tyr

Hero
Joined
14 Oct 2000
Messages
1,647
Location
Karlskrona
Re: K.K K.K [Konrad Konvalj Knäcker Koden]

Konrad Konvalj said:
xyas said:
Argh, spännande. Men det måste ju vara köket som är korrekt då nästan alla sitter i hallen-tåget. Om man nu inte tror att jag och konrad är de mest obvious ulvarna i hela kyrksocknen.
Att Lu-kaazh "tar en paus" nu är ännu ett bevis på att han är ulv kan tilläggas.

Arvidos är ulv det sätter jag mössan på.
Jepp, nu tycker jag det är dags för Vimes att känna "kraften". Vi vet att han inte kan hålla sig borta från "paddan". Om vi bara kan få lika så kan vi vinna om Recca ryker också.
 

Vimes

Lenny Kravitz
Joined
15 Jun 2000
Messages
11,368
Re: K.K K.K [Konrad Konvalj Knäcker Koden]

Konrad Konvalj said:
Tyr said:
Tyr said:
Konrad Konvalj said:
Tyr in och fixa så att det kan bli oavgjort.
Det kan jag göra, men även om vi står still har vi förlorat om vi möter 3 ulvar väl? Det ska vara om Recca är ulv och väljer att inte skriva något i denna rundan så hon diskas.
Så hoppas vi på ett mirakel eller chansar vi på att ulvarna tänkt tvärt om och att Hallen är rätt? Lu-kaazh blev skraj efter det var lika ett tag mellan Hallen och Vinterträdgården då jag rörde om lite.
Vi hoppas på ett mirakel den här rundan och att någon god bybo kommer in och gör det hela oavgjort. Då kan vi i nästa runda ta oss mot Köket.

Fnuk. Jag hade inte en tanke på att Recca ryker per automatik om hon inte är in och jabbar. Det gynnar ulvarna att tappa två den här rundan som fan. Speciellt om vi går åt fel håll vilket jag absolut tror att vi gör i och med min upptäckt*

*läs nojja
Hej

Röst: vinterträdgården
 

Vimes

Lenny Kravitz
Joined
15 Jun 2000
Messages
11,368
Re: K.K K.K [Konrad Konvalj Knäcker Koden]

En minut kvar att ändra tillbaka!
 

Vimes

Lenny Kravitz
Joined
15 Jun 2000
Messages
11,368
Re: K.K K.K [Konrad Konvalj Knäcker Koden]

Vad gör arvid?
 
Top