tripp_trap said:Är det försent att gå med? Om inte så skulle jag gärna haka på denna gång!
Kul! Om jag minns rätt var du en av de bybor vi tyckte var läskigast i Western-spelet för några år sedan.
tripp_trap said:Är det försent att gå med? Om inte så skulle jag gärna haka på denna gång!
Vimes said:tripp_trap said:Är det försent att gå med? Om inte så skulle jag gärna haka på denna gång!
Kul! Om jag minns rätt var du en av de bybor vi tyckte var läskigast i Western-spelet för några år sedan.
Vimes said:tripp_trap said:Är det försent att gå med? Om inte så skulle jag gärna haka på denna gång!
Konrad Konvalj said:Åh coolt! En OSG-bybo!

Det gör mig ännu mer peppad. Bara en vecka kvar nu!Basenanji said:Hursom, jag har konsulterat en MYCKET prominent varulvsspelsspelarkonstruktör som har fått titta på mitt spelupplägg.
Med hans kloka ord i minne vill jag bara vara tydlig med att det här spelet kommer ställa era varulvsspelsskillz på riktigt svåra prov.
Men det pallar ni va?
tripp_trap said:Nu är jag lite ringrostig och facktermerna sitter inte, vad betyder OSG?![]()
Basenanji said:Dessutom: ni kommer få rösta på måndag kväll 21.00.
Så förbered er på action under måndagen.