Nekromanti Haunted House in Anchor Bay

Vimes

Lenny Kravitz
Joined
15 Jun 2000
Messages
11,380
tripp_trap said:
Är det försent att gå med? Om inte så skulle jag gärna haka på denna gång!
Kul! Om jag minns rätt var du en av de bybor vi tyckte var läskigast i Western-spelet för några år sedan.
 

tripp_trap

Veteran
Joined
25 Jan 2007
Messages
158
Location
Stockholm
Vimes said:
tripp_trap said:
Är det försent att gå med? Om inte så skulle jag gärna haka på denna gång!
Kul! Om jag minns rätt var du en av de bybor vi tyckte var läskigast i Western-spelet för några år sedan.
Roligt att bli ihågkommen! Ni var ett gäng mycket skickliga varulvar om jag minns rätt, ser fram emot att spela igen!

Konrad Konvalj said:
Åh coolt! En OSG-bybo!
Nu är jag lite ringrostig och facktermerna sitter inte, vad betyder OSG? :gremsmile:
 

Basenanji

Postd20modernist
Joined
4 Nov 2002
Messages
8,598
Ånej, nu ser jag att Recca tydligen ska ta en paus och även o det är det enda rätta sett ur hennes perspektiv blir jag bitargsurledsen för att hon inte kan vara med här. Nåja, god bättring Reccs så hoppas jag att vi ses framöver! :gremsmile:

Hursom, jag har konsulterat en MYCKET prominent varulvsspelsspelarkonstruktör som har fått titta på mitt spelupplägg.

Med hans kloka ord i minne vill jag bara vara tydlig med att det här spelet kommer ställa era varulvsspelsskillz på riktigt svåra prov.

Men det pallar ni va?

Här en liten stämningsbild från stället där spelet utspelar sig. Dock från förgången tid.

 

Tyr

Hero
Joined
14 Oct 2000
Messages
1,647
Location
Karlskrona
Basenanji said:
Hursom, jag har konsulterat en MYCKET prominent varulvsspelsspelarkonstruktör som har fått titta på mitt spelupplägg.

Med hans kloka ord i minne vill jag bara vara tydlig med att det här spelet kommer ställa era varulvsspelsskillz på riktigt svåra prov.

Men det pallar ni va?
Det gör mig ännu mer peppad. Bara en vecka kvar nu!
 

Basenanji

Postd20modernist
Joined
4 Nov 2002
Messages
8,598
Jag vill bara säga att snart, snart släpper jag rollerna så ni ska få läsa på innan spelstart (måndag 4/2).

Dessutom: ni kommer få rösta på måndag kväll 21.00.

Så förbered er på action under måndagen.
 

LJSLarsson

Hero
Joined
11 Mar 2008
Messages
1,513
Basenanji said:
Dessutom: ni kommer få rösta på måndag kväll 21.00.

Så förbered er på action under måndagen.
Röstning så tidigt? Spännande.

Jag förvarnar för att jag kommer ha svårt att delta allt för hårt på kvällen. Istället får jag lita på min analytiska förmåga och hitta ulvarna omedelbart under förmiddagen istället. :)
 
Top