Efter en snabb överslagsräkning skulle jag nog tro att det är ganska ovanligt, eftersom jag tror det ligger strax över vad som faktiskt är möjligt, ens med särskilda förmågor, eller åtminstone precis i toppen av det. Oavsett vilket, så lär det vara minst sagt ovanligt.
Det går att få, fast det beror litegrann på hur man kör (handlar inte om fordon utan vilka regler man använder osv). Om man blir 'Extraordinärt stark' och sedan ska man också lägga till rasmodifikation -> 2T6+9+8 (för frakk) = 2T6+17, max 29. Sedan blir man 'Storvuxen' -> STY +2, då är vi uppe i 31. Sist men inte minst så får man även resultatet 'Övernaturligt attribut' -> +1T6+1, max 7 vilket blir 38 i STY. Sannolikheten på det här är det bäst ifall man inte vet.
Såvida ni inte slår attribut med Ob-tärningar?
Får mig att tänka på då min lillebror lånade Eon (inte den lillebror som spelar i min grupp utan den som är ännu mindre) för att spela med sina kompisar. De använde Ob till sina tärningar. En av dem hade hela 68 (!?) i PSY, tydligen så räknade de ut ob-värdet på fel sätt (typ Ob1T6 som blir sex blir sedan 6+Ob2T6 eller något).