Yenniz
Lolful goob
Jag tror och hoppas att plan "bli av med Sidd till varje pris" fortfarande är i gång. Han är konstaterad demon, så finns det kvar någon efter det så får vi ta det då.
OM du är något annat än bybo, kanske det jag misstänker, att ditt enda mål är att golle ska dö, då har sysp och jag förlorat i samma sekund sidd dör och du lever... Spelet är slut på ett eller annat sätt om du eller sidd försvinner... Frågan är vilket utfall det faktisk blir om sidd dör och du lever?Jag tror och hoppas att plan "bli av med Sidd till varje pris" fortfarande är i gång. Han är konstaterad demon, så finns det kvar någon efter det så får vi ta det då.
OM du är något annat än bybo, kanske det jag misstänker, att ditt enda mål är att golle ska dö, då har sysp och jag förlorat i samma sekund sidd dör och du lever... Spelet är slut på ett eller annat sätt om du eller sidd försvinner... Frågan är vilket utfall det faktisk blir om sidd dör och du lever?
Jag säger inte att du är en annan fraktion, men möjligheten finns.Okej, du tänker om sista demonen dör så vinner jag? Det vore ju djupt orättvist. Tänk om jag hade lyckats offa Sidd där natten då Big Mama dog. Då hade ju du, Impetigo, Basenanji och Sysp förlorat. Jag hade blivit rätt sur som bybo om jag förlorade på det sättet. Ingen av de personerna som dött efter den natten var ju fiender till byn.
Jag säger inte att du är en annan fraktion, men möjligheten finns.
Rösta ut Sidd, vi samlas i smedjan alla tre (Sidd får gärna komma dit också), jag och Yenniz anfaller Sidd, Stradh boostar Yenniz.Om inte sysp har annan plan så kommer jag boosta dig i skymningen. Sen får du chansa med ditt mord mellan skymning och natt antar jag? Om du väljer skymningen kanske inte boosten räknas. För sidd kan förhoppningsvis bara "försvara" på den ena.
Hör jag en demonfurste som försöker viska i mitt öra?Jag har alltså inte mördat nån och ni skriver öppet utan betänkligheter som att det är helt ok att slumpmässigt döda folk att ni gjort å gör det med stolthet. Ni verkar som besatta av att mörda av varandra å ta död på stackars bybor hela tiden. Går det bra med allt blodbad? Är det så här samarbete ser ut?
Vill ni verkligen inte att vi checkar av en av mördarna här i Utkante?![]()
Sezgolleth är nog en helt reko typ. Lite missförstådd. Säkert lite taskig uppväxt.Hör jag en demonfurste som försöker viska i mitt öra?![]()
Han verkar trivas i värdshusetSezgolleth är nog en helt reko typ. Lite missförstådd. Säkert lite taskig uppväxt.
Än har inget ändrats...Nu får ni ju sluta! Ni gör mig nervös. Staaaahp!

Jag har skickart in mitt redan... så kommer jag iaf inte missa det... jag kan alltid ändra om ngt radikalt sker