Varulv [Hårda bud i UTKANTE] - R5

Jag skulle kunna boosta yenniz attack en per runda?
Jag är lite orolig för att mina "be för stats höjning" kanske höjde honmom också? Eller övertänker jag nu?

Ska vi tre avslöja våra stats? Eller hjälper det sidd för mycket att planera flyktvägar? Kanske bara attackstats? Jag är villrådig nu känner jag
Jag tror att all extra info eller koordinerad förflyttning ger honom mer info hur han kan gömma sig.

Vi är väl klara någorlunda på vad vi ska göra, det vi kan fundera på är hur vi tror att Sidd eventuellt vinner?

Jag tror att all extra info eller koordinerad förflyttning ger honom mer info hur han kan gömma sig.

Vi är väl klara någorlunda på vad vi ska göra, det vi kan fundera på är hur vi tror att Sidd eventuellt vinner?
Det får jag fundera på imorgon...nu kallar sängen

En möjlig lösning om han inte har en nuke eller något är att alla vi samlas på samma ställe och slänger in attack varje runda. Problemet är att inte kan koordinera var vi ska gå utan att han kan smita iväg 😄

Vi kan inte få poäng för att köpa en egen chatkanal?

Skämt åsido kan kanske taktik ”samlad klump” tvinga fram en remi som sämst, vi kan ju fundera på det mer under morgondagen.

En möjlig lösning om han inte har en nuke eller något är att alla vi samlas på samma ställe och slänger in attack varje runda. Problemet är att inte kan koordinera var vi ska gå utan att han kan smita iväg 😄

Vi kan inte få poäng för att köpa en egen chatkanal?
Och gör vi det i smedjan, så kan jag buffa ett steg i taget på någon.... Om 90 dagar, när jag buffat oss alla 3, 30 steg, så börjar vi röra oss runt och jaga honom. ;)

Jag tror att @Sysp gör bäst i att fokusera på att bonka och inte komma till Smedjan.

Vi ger det ett försök med röster + bonkförsök. Annars vet jag faktiskt inte hur vi skulle kunna vinna. Studsa runt som grodor mellan sovplatserna känns sådär värdigt slut. 😂

Skämt åsido kan kanske taktik ”samlad klump” tvinga fram en remi som sämst, vi kan ju fundera på det mer under morgondagen.
Samlad klump i smedjan kommer ge seger över tid... lång tid, men ändå. Så länge han inte har ett sätt att boosta sig också

Kanske lite bättre än remi om Sidd inte har något sätt att boosta sina stats och vi kan stå i Smedjan och permanent boosta oss resten av maj månad med Stradhs fina prylar. Sen kan vi komma ut och börja jaga 😄

Jag tycker vio sätter plan "smedjan i verket". Yenniz kan försöka distansmörda varje natt. Jag boosdtar henne varje natt, Sysp och jag attackerar sidd också, så våra värden räknas om han kommer. Då är det kanske bara en fråga om dagar innan Yenniz är stark nog att distans mörda honom?

Jag noterade just att Sidd inte flyttat sig en enda gång från Värdshuset. För att han får bonusar där eller för att han inte KAN flytta sig därifrån?

Back