StradhLestat
Möjliggörare
Han kan väl "försvara" och kombinera sitt attack och försvar?Alltså om jag hittar honom dör han om han inte har helt bisarra stats, jag behöver ingen boost![]()
Han kan väl "försvara" och kombinera sitt attack och försvar?Alltså om jag hittar honom dör han om han inte har helt bisarra stats, jag behöver ingen boost![]()
Jag tror inte det hjälper.Han kan väl "försvara" och kombinera sitt attack och försvar?
Jag tror att all extra info eller koordinerad förflyttning ger honom mer info hur han kan gömma sig.Ska vi tre avslöja våra stats? Eller hjälper det sidd för mycket att planera flyktvägar? Kanske bara attackstats? Jag är villrådig nu känner jag
Jag kan buffa i skymningen. Sen tror jag att jag kan bonka/försvara på natten@StradhLestat, kan du buffa och bonka/försvara samma kväll?
Det får jag fundera på imorgon...nu kallar sängenJag tror att all extra info eller koordinerad förflyttning ger honom mer info hur han kan gömma sig.
Vi är väl klara någorlunda på vad vi ska göra, det vi kan fundera på är hur vi tror att Sidd eventuellt vinner?
En möjlig lösning om han inte har en nuke eller något är att alla vi samlas på samma ställe och slänger in attack varje runda. Problemet är att inte kan koordinera var vi ska gå utan att han kan smita ivägJag tror att all extra info eller koordinerad förflyttning ger honom mer info hur han kan gömma sig.
Vi är väl klara någorlunda på vad vi ska göra, det vi kan fundera på är hur vi tror att Sidd eventuellt vinner?
Och gör vi det i smedjan, så kan jag buffa ett steg i taget på någon.... Om 90 dagar, när jag buffat oss alla 3, 30 steg, så börjar vi röra oss runt och jaga honom.En möjlig lösning om han inte har en nuke eller något är att alla vi samlas på samma ställe och slänger in attack varje runda. Problemet är att inte kan koordinera var vi ska gå utan att han kan smita iväg
Vi kan inte få poäng för att köpa en egen chatkanal?
Samlad klump i smedjan kommer ge seger över tid... lång tid, men ändå. Så länge han inte har ett sätt att boosta sig ocksåSkämt åsido kan kanske taktik ”samlad klump” tvinga fram en remi som sämst, vi kan ju fundera på det mer under morgondagen.
Kanske lite bättre än remi om Sidd inte har något sätt att boosta sina stats och vi kan stå i Smedjan och permanent boosta oss resten av maj månad med Stradhs fina prylar. Sen kan vi komma ut och börja jagaSkämt åsido kan kanske taktik ”samlad klump” tvinga fram en remi som sämst, vi kan ju fundera på det mer under morgondagen.
Great minds…Samlad klump i smedjan kommer ge seger över tid... lång tid, men ändå. Så länge han inte har ett sätt att boosta sig också