Det står nu att det lättar? Men jag trodde han skulle tvingas bort därifrån den här natten?Vad var det med mörkret egentligen? Sidd kan ju uppenbarligen sova där.
Alltså vi fick ju inte ut demon-Octa heller på första utröstningen så frågan är ju bara om Sidd är permanent immun eller inte. Octa gick ju utmärkt att bonka dock.Har Sidd någon förmåga som skyddar mot utröstning tro?
Jag HAR en ring (hade hellre fått en knölpåk eller rustningen som ger +2), så jag hade 2 röster om jag förstår det korrekt, men ändå räckte det inte för tillräcklig majoritet? Har någon annan en ring som ger extraröster?
Inte en helt orimlig idé med tanke på att Impe antagligen talade helt sant om filen med facit i hand.Jag tror att Sidd ÄR Sezgolleth!
Kan det vara så jäkligt att dina och mina röster inte räknas? Sett till vårt dröm PM om att våra själar lovats till sezgolle innan vi föddes?Inte en helt orimlig idé med tanke på att Impe antagligen talade helt sant om filen med facit i hand.
Det skulle kanske kunna vara så. Å andra sidan kändes Sidd ändå ganska chill med att bli ”utröstad” så han visste nog att det skulle vara lugnt på något sätt, oklart om demoner har fått extrainformation om hur röstningen funkar eller om den är deras dolda förmåga.Kan det vara så jäkligt att dina och mina röster inte räknas? Sett till vårt dröm PM om att våra själar lovats till sezgolle innan vi föddes?
Ja jag har samma.Jag kan för övrigt säga att jag inte förstår hur vårat nya vinstvillkor funkar @StradhLestat, antar du hade samma text där och om du inte ljuger om det är du ju också utsprungsbybo.
Vi vinner ju när alla Sezgolleths fiender är döda men det är ju ytterst oklart om vi själva är Sezgolleths fiender. Om vi inte är det och vi antar att Sidd är allierad med Sezgolleth är @Yenniz bybo eller på annan demonsida, annars borde väl spelet vara slut? Och då vinner vi om vi får ut Sidd och kanske Yenniz.
Jag har inte vågat be till Sezgolleth för +2 anfall av risk att råka bli konverterad till demon, det har jag noll lust med och anfall har jag så det räcker.
Ja det var ovanligt lite Sidd-Sprattel när det började samlas röster mot honomDet skulle kanske kunna vara så. Å andra sidan kändes Sidd ändå ganska chill med att bli ”utröstad” så han visste nog att det skulle vara lugnt på något sätt, oklart om demoner har fått extrainformation om hur röstningen funkar eller om den är deras dolda förmåga.