Nekromanti Grisoldare

Lan

Veteran
Joined
6 Mar 2002
Messages
113
Location
Ängelholm
Re: Låter jobbigt.[kan det vara ot?]

Kanske var träsprit.....


Jag skulle vilja ha kvar min förra titel äventyrare...Man borde få behålla om man vill.../images/icons/sad.gif
 

DarkAngel

Veteran
Joined
14 Jan 2002
Messages
66
Location
Stockholm
Jag fråga om hur man vart av med titeln grisoldare... och fick 1-2 riktiga svar rästen skit... fattar varför alla blir av med sin titel så snabb /images/icons/laugh.gif
 

DarkAngel

Veteran
Joined
14 Jan 2002
Messages
66
Location
Stockholm
WEEE!!!!!!

/images/icons/grin.gif/images/icons/grin.gif/images/icons/grin.gif
Jag är inte grisoldare längre.... hihi på er alla som fortfarande är det /images/icons/devil.gif
 

Legioth

Swordsman
Joined
26 Apr 2001
Messages
666
Location
Esbo, Finland
Framtiden

"och fick 1-2 riktiga svar rästen skit"

Och sedan då du varit får lite erfarenhet om forumet så kommer du fram till att det är de skit svaren som är de roligaste.

Speciellt då kvantte, ugglejäveln och walium håller på...
 

walium

Ganska töntig, faktiskt
Joined
8 Apr 2001
Messages
8,460
Location
Linköping
Hurra!

"Och sedan då du varit får lite erfarenhet om forumet så kommer du fram till att det är de skit svaren som är de roligaste.

Speciellt då kvantte, ugglejäveln och walium håller på... "


Hurra! Jag har fans! Äntligen efter alla år av lidande, börjar folk få upp ögonen för den svåra konsten att skriva bra och snärtiga Off-Topic inlägg.
 

walium

Ganska töntig, faktiskt
Joined
8 Apr 2001
Messages
8,460
Location
Linköping
"Jag fråga om hur man vart av med titeln grisoldare... och fick 1-2 riktiga svar rästen skit... fattar varför alla blir av med sin titel så snabb "

Se där. Kom inte och påstå att du inte har lärt dig någonting. Sanningen kommer i de mest förunderliga förpackningar young grasshopper. En dag kanske du blir lika vis som oss andra och kan hjälpa andra frågvisa grisodlare.
 

Storuggla

Champion
Joined
8 Dec 2001
Messages
9,546
Location
Stockholm
Re: Du har en annan, din kanalje! (NT)

/images/icons/sad.gif Här får jag slava vid spisen hela dagen och allt!


Storuggla, upprörd
 
Top