Ångrar jättemycket att jag inte backade dessa (hade något slags köpstopp). När kommer de till butik - och finns där Adlibris-planer så att våra bibliotek kan köpa in dem (@Äventyr )?
Ångrar jättemycket att jag inte backade dessa (hade något slags köpstopp). När kommer de till butik - och finns där Adlibris-planer så att våra bibliotek kan köpa in dem (@Äventyr )
De fördömda var utlånad på vårt bibliotek innan jag gick på semester, så då känns det extra relevant att köpa in lite äventyrsmoduler!Jag gissar att äventyren kommer ut i butik mot slutet av september. Då ska de även dyka upp hos Adlibris.
Blev hotat att Daniel skulle göra en hemleverans till mig om jag inte skickade mitt mobilnummer så han kunde posta ett paketIdag har Daniel Lehto skickat en stor hög med paket innehållande Gråterskans hus och En ulv i fårakläder till de som backade Kickstartern. Om paketen hinner fram till på fredag håller vi oss inom den angivna tidsramen, det vill säga leverans i juli.![]()
Blev hotat att Daniel skulle göra en hemleverans till mig om jag inte skickade mitt mobilnummer så han kunde posta ett paket![]()