PROMOTION Gråterskans hus och En ulv i fårakläder - två nya äventyr till De fördömda

Ångrar jättemycket att jag inte backade dessa (hade något slags köpstopp). När kommer de till butik - och finns där Adlibris-planer så att våra bibliotek kan köpa in dem (@Äventyr )

Jag gissar att äventyren kommer ut i butik mot slutet av september. Då ska de även dyka upp hos Adlibris.

Idag har Daniel Lehto skickat en stor hög med paket innehållande Gråterskans hus och En ulv i fårakläder till de som backade Kickstartern. Om paketen hinner fram till på fredag håller vi oss inom den angivna tidsramen, det vill säga leverans i juli. 🤠

Idag har Daniel Lehto skickat en stor hög med paket innehållande Gråterskans hus och En ulv i fårakläder till de som backade Kickstartern. Om paketen hinner fram till på fredag håller vi oss inom den angivna tidsramen, det vill säga leverans i juli. 🤠
Blev hotat att Daniel skulle göra en hemleverans till mig om jag inte skickade mitt mobilnummer så han kunde posta ett paket :P

Blev hotat att Daniel skulle göra en hemleverans till mig om jag inte skickade mitt mobilnummer så han kunde posta ett paket :P

Jag har ordnat hemleverans till några backare i närområdet men då har jag kallat det "erbjudande" istället för "hot". :D

Back