Nekromanti [GothCon] Forumitbingo 2017 avgjort

Cissi

Up to no good.
Joined
29 Jul 2012
Messages
3,111
Location
Ostgothia
Hej alla! Tack för visat intresse. Jag har nu nog med frivilliga för att göra en Bingobricka. :) Vi ses i helgen!
 

Cissi

Up to no good.
Joined
29 Jul 2012
Messages
3,111
Location
Ostgothia
De här reglerna kommer finnas uppslagna i indierummet också.

Bingo-bricka hämtas i indierummet från kl 11 på fredag. Se till att du har en penna med dig för signering. Ni som är med på Brickan, var beredd på att kanske signera en bricka.

"Regler, Förhållningssätt och Tips:
  • Hittad forumit måste sätta en signatur vid sitt namn på Bingobrickan för att räknas.
  • Inlämning av Bingobricka sker i indierummet senast kl 21.00 på lördag. Endast brickor med minst en hel rad (diagonalt 5 rutor, horisontellt eller lodrätt) är med i utlottning av diplom.
  • Diplomceremonin sker på lördag kväll i indierummet kl 21.30. Be there!
  • Full bricka kommer generera hedersutnämning.
  • När du spelar, tänk på att forumiten du funnit kanske är mitt uppe i någonting – Var respektfull, stör inte i onödan, det är bättre att komma tillbaka.
  • Hot spots för forumiter är indierummet, OSR-hörnan och butikerna.
  • Var inte rädd att fråga om en forumit kan peka ut någon annan forumit, hela tanken med den här leken är att träffas!
  • Såklart så får även forumiter som är representerade på Bingo-brickan spela. ????
Lycka till!"
 

Sapient

Swashbuckler
Joined
26 Mar 2011
Messages
2,492
Location
Stockholm
I've got this so hard! Eftersom jag anmält alla mina sock-puppets, så finns det helt enkelt ingen annan än jag som kan ta hem diplomet!

:)
 

Cissi

Up to no good.
Joined
29 Jul 2012
Messages
3,111
Location
Ostgothia
Det är med stor glädje jag kan meddela att historiens första forumit-Bingo gått av stapeln på GothCon. Det var roligt med uppslutningen och det är med ännu större glädje jag här får presentera historiens första vinnare av historiens första forumit-Bingo och således även historiens första Diplomerade forumit-finnare!



Ape of Wrath!

Grattis! Väl letat och hittat!



Till alla andra deltagare: Tack för att ni deltog! Hoppas ni hade roligt!

/Cissi
 

wilper

Gubevars en rätt produktiv människa.
Joined
19 May 2000
Messages
7,905
Location
Nordnordost
Grattis Ape of Wrath. Det var kul att skaka tass med dig, och kul att kunna bidra till din seger.

Cissi, tack så mycket för att du arrade det här. Det var trevligt att bli uppsökt av forumiter under konventet.
 

Dante

Bäst i Sverige på rollspel
Staff member
Joined
17 May 2000
Messages
9,865
Location
Stockholm
Jättebra initiativ, Cissi!

En handfull nya forumiter tror jag att jag träffade i alla fall. Fast med mitt ansiktsminne kan man aldrig vara säker.

(Sen att jag var sämst och aldrig kom ihåg den där jämra bingobrickan är en annan femma.)
 
Top