Nekromanti [GothCon] Forumitbingo 2017 avgjort

Cissi

Up to no good.
Joined
29 Jul 2012
Messages
3,111
Location
Ostgothia
Hej alla som ska till GothCon. Jag funderar på att sätta ihop ett forumitbingo, det har vi pratat om att göra i flera år. Jag tänker en bricka med 5x5 forumiter med forumnamn och forumbild. Räck upp en hand i tråden om ni vill vara med, antingen att spela eller på brickan eller båda.

Ses snart!

/Cissi
 

krank

Går ondskans ärenden
Joined
28 Dec 2002
Messages
35,536
Location
Rissne
Jag kan tänka mig att vara med på brickan. Huruvida jag spelar eller inte lämnar jag öppet...
 

pappa

STOCKHOLM KARTELL
Joined
4 Nov 2006
Messages
570
Location
Skogen
Jag kan tänka mig att vara med på brickan, tror inte att jag kommer att spela dock.
 

Sapient

Swashbuckler
Joined
26 Mar 2011
Messages
2,492
Location
Stockholm
Jag kan vara med.



Och, till alla inbitna spelare med vinnarskalle - jag tar emot mutor för att synas/inte synas vid vissa tillfällen på swish el postgiro. PMa mig för nummer o belopp.
 

DeBracy

Eventuellt helt fantastisk
Joined
21 May 2003
Messages
5,717
Sapient;n230886 said:
Jag kan vara med.
Så det där med Morricone-musiken var inte bara bluff och båg? Du kommer faktiskt vara på plats? :D
 

Sapient

Swashbuckler
Joined
26 Mar 2011
Messages
2,492
Location
Stockholm
DeBracy;n230888 said:
Så det där med Morricone-musiken var inte bara bluff och båg? Du kommer faktiskt vara på plats? :D
Ja, det stämmer. Jag kommer faktiskt dit. :)

Eftersom det senaste spelkonventet jag var på var "Spelkongress 1988" (eller 1989? I så fall köpte jag ingen t-shirt det året...) så är jag i princip en konventsn00b...
 

Korpa

Umenörd
Joined
7 Nov 2010
Messages
948
Location
Umeå
Jag är gärna med på brickan och kan ta en och spela om möjlighet finns. :)
 

Vicotnik

Den onde
Staff member
Joined
28 Mar 2004
Messages
4,310
Jag är gärna med på brickan och kan nog tänka mig att spela.
 

Cissi

Up to no good.
Joined
29 Jul 2012
Messages
3,111
Location
Ostgothia
DeBracy;n230888 said:
Så det där med Morricone-musiken var inte bara bluff och båg? Du kommer faktiskt vara på plats? :D

Ja ja, Sapient är där. Det som är viktigt nu är, Debbie, är du med och leker? Vara med på brickan eller spela eller båda? :)
 

DeBracy

Eventuellt helt fantastisk
Joined
21 May 2003
Messages
5,717
Jag är gärna med på brickan, särskilt om folk kommer fram och säger hej när de kryssar.
 

Gurgeh

The Player of Games
Staff member
Joined
23 Feb 2001
Messages
9,889
Location
The Culture
Jag kan vara med på brickan, men eftersom jag riskerar att vara gömd på Magic-avdelningen stora delar av konventet så kommer jag inte ha tid att spela.
 

Cissi

Up to no good.
Joined
29 Jul 2012
Messages
3,111
Location
Ostgothia
Ezping Orm;n230942 said:
Gäller bingon på puben också? Isåfall kommer det nog gå ganska snabbt. :)
Nä. Bingo gäller från fredag till lördagkväll så jag hinner kora en vinnare. :) Vill du vara med?
 

Jocke

Bäst i rollspel
Joined
19 May 2000
Messages
4,021
Location
Sthlm
jag kommer inte vara där, men kan var med på brickan för att försvåra spelet nämnvärt.
 
Top