GothCon 2022

Magnus Widqvist

Cap'n Coffee
Joined
13 Jun 2017
Messages
19
Location
Uppsala
Har absolut ingenting inplanerat. Är öppen för att hoppa in i nästan vad som helst Eller bara drälla runt och snacka med folk.
Högsta prio: The Troubleshooters, Fantasy, skräck, weird stuff.
Inte min kopp te: Militaristgrejer som Twilight 2000, Superhjältar.
Ser ut som på bilden. -ish.
-MW
 

Gabrielle de Bourg

Gör nördiga grejer
Joined
5 Feb 2018
Messages
1,279
Jag kommer ner torsdag eftermiddag och kommer vara på puben, resten av konventet blir det mest fokus på att arrangera och spelleda The Troubleshooters, så rätt lugnt för att vara mig (istället för att springa på massor med olika punkter varvat med arrangemang, eller till och med ha två arr!). Har en break på fredag fram till 16 då jag tänkte gå runt, hälsa på folk och få lite käk i magen.

Hälsa gärna, flera av er känner säkert igen mig, men en tjej med glasögon, brunt hår och 50-talsklänningar är jag. Här är en rätt representativ bild hur jag brukar gå runt!

244343363_1544167532581571_3253875870112559799_n.jpg
 

StradhLestat

Warrior
Joined
8 Sep 2020
Messages
336
Location
Fruängen
Jag kommer ner torsdag eftermiddag och kommer vara på puben, resten av konventet blir det mest fokus på att arrangera och spelleda The Troubleshooters, så rätt lugnt för att vara mig (istället för att springa på massor med olika punkter varvat med arrangemang, eller till och med ha två arr!). Har en break på fredag fram till 16 då jag tänkte gå runt, hälsa på folk och få lite käk i magen.

Hälsa gärna, flera av er känner säkert igen mig, men en tjej med glasögon, brunt hår och 50-talsklänningar är jag. Här är en rätt representativ bild hur jag brukar gå runt!

View attachment 8624
Får se om vi får dig som SL på troubleshooters då :)
 

nano

Diehard, death or glory Toad
Joined
25 Apr 2019
Messages
503
Finns det någon karta över var Gothconpuben, indierummet etc är?
 

Genesis

Ni dés ni maître
Joined
17 Aug 2000
Messages
14,693
Location
Göteborg
Finns det någon karta över var Gothconpuben, indierummet etc är?
Pubben är på OOTO. Sök i kartapp. Indierummet vet jag inte var de placerat i år, men det brukar finnas karta att få på konventet.
 

krank

Går ondskans ärenden
Joined
28 Dec 2002
Messages
35,535
Location
Rissne
men jag ska fixa ett foto till den här tråden innan jag reser har jag tänkt…
1649922220486.png

Sådär. Done. Ser man nån som ser ut typ såhär så finns det en chans att det är jag.

Ibland orkar jag inte fixa till håret och då ser jag inte riktigt ut sådär. Då ser jag mer ut såhär:

1649922323017.png

(Fast fortfarande med glasögon)
 

Lukas

Smutsig hippie
Joined
25 Jan 2010
Messages
3,608
Location
Huddinge
För övrigt har indierummet en regel i år.
Har du ett konto här på Wrnu så måste du säga det till mig när du besöker oss så att jag kan koppla samman ditt ansikte med ditt konto.

Alla som bryter mot regeln kommer straffas med en historia om en av mina rollpersoner
 
Top