GothCon 2022

nano

Diehard, death or glory Toad
Joined
25 Apr 2019
Messages
500
Har det inte funnits impro-teater på Gothcon ibland? Tycker mig minnas att jag missat det. Det skulle nog vara kul.
 

Magnus Seter

Ansvarig utgivare
Staff member
Joined
24 Nov 2000
Messages
12,370
Location
Stockholm
Jag har inga direkta planer i år. Tänker nog lalla runt. Kanske testar indierummet en del. Kanske kan spelleda något pass kult/eon/trubbelsjoters. Lite synd att ligan verkar skippa.
Senaste jag hörde från Tomas så sa han att de skulle vara där. Men det kan ju förstås ha ändrats sedan dess, det var några veckor sedan.
 

luddwig

Lawful evil
Joined
30 Jan 2013
Messages
5,513
Har det inte funnits impro-teater på Gothcon ibland? Tycker mig minnas att jag missat det. Det skulle nog vara kul.
För några år sedan såg jag en Star Wars-inspirerad amatörteater i en angränsande byggnad. Tror att samma gäng var där med andra föreställningar andra år. Kanske det du tänker på?
 

luddwig

Lawful evil
Joined
30 Jan 2013
Messages
5,513
Jag kommer att besöka årets GothCon. Har bokat några pass men har ändå gott om tid till att hänga i butikerna, äta kaka eller spela något spontant. Förhoppningsvis hinner De fördömda anlända från tryckeriet så att jag kan ha med mig några ex. Planerar även att ta med ett äventyr så att jag kan spelleda om folk är intresserade. Det blir dock inget officiellt arrangemang utan den som är sugen på lite västern med övernaturliga inslag får hojta till här eller om vi råkas på plats.
 

nano

Diehard, death or glory Toad
Joined
25 Apr 2019
Messages
500
För några år sedan såg jag en Star Wars-inspirerad amatörteater i en angränsande byggnad. Tror att samma gäng var där med andra föreställningar andra år. Kanske det du tänker på?
Det måste vara Kulturkrock. Verkar cool, synd att det inte är impro dock, så att det kunde vara publikmedverkan.
 

Franz

Things aren't different. Things are things.
Joined
4 Dec 2010
Messages
5,815
Jag hade verkligen hoppats på att detta skulle bli mitt första år på GothCon, men som nybliven pappa måste jag prioritera lillgrabben 🙂 Hoppas att ni alla får ett trevligt konvent dock!! ❤😊
 

Magnus Widqvist

Cap'n Coffee
Joined
13 Jun 2017
Messages
19
Location
Uppsala
Jag kommer att besöka puben, driva omkring och hälsa på alla jag inte träffat sedan 2019 och dessförinnan på många år. Drälla in på något drop in spel om tillfälle ges, men har ingenting planerat. Någon resturang eller någon lokal utskänkare av rushaltiga dryckenskapsdrycker kanske också kan få besök.
 

Zorbeltuss

Hero
Joined
7 Nov 2012
Messages
1,105
Inga direkta planer annat än att vara social och vara på pubben, det blir eventuellt mitt sista gothcon så jag tänkte göra det jag uppskattat mest under åren.
Edit: Kommer förhoppningsvis flytta utomlands innan nästa gothcon, kom på att det lät lite dåligt
 
Last edited:

Lightshy

Hero
Joined
3 May 2014
Messages
1,065
Jag är nere på fredagen. Har inget bokat än.
Men skulle gärna spela med någon/några från forumet om möjligheten ges.
Annars blir det nog mest smyga runt i butiker och titta på vad som finns överhuvudtaget i år.
 

Genesis

Ni dés ni maître
Joined
17 Aug 2000
Messages
14,615
Location
Göteborg
Jag är nere på fredagen. Har inget bokat än.
Men skulle gärna spela med någon/några från forumet om möjligheten ges.
Annars blir det nog mest smyga runt i butiker och titta på vad som finns överhuvudtaget i år.
Om du står ut med hippieflumspel så hänger massor av forumiter i Indierummet! Bara att dyka upp. :gremgrin:
 
Top