Nekromanti God Jul

seinet

Swashbuckler
Joined
18 May 2000
Messages
2,834
Location
Göteborg
Jag önskar er alla en god jul, hoppas verkligen ni har njutit av gemenskap hos vem ni än är hos.

Jag vill även passa på att vidarefodra en julhälsning från WoW-gillet som består av folk från Rollspel.nu, Disciples of Shagul. Deras hälsning kan ni ta och läsa här.

/Seinet Wintermute - Har tyvärr inte fått en enda rollspelsrelaterad julklapp i år.
 

Gardener

Champion
Joined
7 Feb 2000
Messages
8,445
Location
Södermalm
Seinet said:
Jag önskar er alla en god jul, hoppas verkligen ni har njutit av gemenskap hos vem ni än är hos.

Jag vill även passa på att vidarefodra en julhälsning från WoW-gillet som består av folk från Rollspel.nu, Disciples of Shagul. Deras hälsning kan ni ta och läsa här.

/Seinet Wintermute - Har tyvärr inte fått en enda rollspelsrelaterad julklapp i år.
<div>
</div> <div>God Jul till alla på Rollspel.nu! </div>
 

krank

Går ondskans ärenden
Joined
28 Dec 2002
Messages
35,481
Location
Rissne
God jul!

Julklappshögen blygsam, men det har jag inget alls emot. Sängkläder, handdukar, nån film, CDRW-skivor (använder nån såna fortfarande? Tanken är iaf god...)

Fick penslar av min bror. Tyvärr konstnärspenslar, för han hade inte hittat till Hobbyshoppen som jag tipsade om, men de lär väl kunna användas de också. Tanken var god.

Min lilla kusin hade redan Appetite for Destruction, så han får byta den mot antingen Stratovariusplattan eller Manowarplattan beroende på vilken som hinner komma från CDON...
 

w176

Förlorad dotter
Joined
27 Dec 2001
Messages
3,618
Location
Umeå, Västerbotten
God jul. Jag fick Morgongympa Budda,av min bror. Som av slumpmässifa anledningar alltid ger mig en Budda staty. Jag funderar på att börja ge han Ganesha.

Och en välbehövlig scanner.
 
Top