Nekromanti God Jul till alla på Rollspel.nu

G4il1

Veteran
Joined
12 Oct 2004
Messages
160
Tänkt bara skicka en God Jul hälsning från rollspel.nu's egna WoW gille.

Vi finns fortfarande och är det någon som nyss börjat WoWa eller återkommit nu när nya expansionen just har släppts så är ni välkomna att titta in hos oss på Steamwheedle Cartel Servern och leka lite.

/Nicklas aka Eveleen nuvarande GM
 

seinet

Swashbuckler
Joined
18 May 2000
Messages
2,834
Location
Göteborg
Jag funderar faktiskt på att komma tillbaks och spela några månader i den nya expansionen.

/Seinet Wintermute - Har ju ett par karaktärer att levla.
 

Petter42

Swordsman
Joined
10 Jun 2009
Messages
635
Location
På väg ut ur den bokstavliga garderoben.
Har väl tänkt tanken, då jag hört att "Cataclysm fixade alla dom där jobigga/dåliga sakerna". Dock är jag föga hoppfull då jag hör samma visa varje gång en expansion kommer. I samma stil som man hör "allt är så annorlunda nu" och "nu har dom gjort WoW svårt! Inte bara att trycka på samma knappar om och om igen."
Men prövas ska det väl! Kanske dyker upp efter jullovet.
 

Gardener

Champion
Joined
7 Feb 2000
Messages
8,445
Location
Södermalm
Petter42 said:
Har väl tänkt tanken, då jag hört att "Cataclysm fixade alla dom där jobigga/dåliga sakerna". Dock är jag föga hoppfull då jag hör samma visa varje gång en expansion kommer. I samma stil som man hör "allt är så annorlunda nu" och "nu har dom gjort WoW svårt! Inte bara att trycka på samma knappar om och om igen."
Men prövas ska det väl! Kanske dyker upp efter jullovet.
<div>
</div> <div>Dom har gjort om det mesta. Däremot inte gjort det svårt, snarare dummat ner det rätt rejält. Har inte spelat så mycket av det omgjorda gamla, men vad det verkar så har dom tagit bort mycket av allt jävla onödigt springande och irriterande quests (som eskort till exempel). Borta är även alla grupp-qs. Däremot får man NPC-hjälp för att klara elite-mobs, och får testa på raid-liknande situationer med adds och liknande. Verkar som om dom helt enkelt streamlineat allt för att få folk så snabbt som möjligt till endgame raids, och vara någorlunda bättre förberedda när dom kommer dit. </div> <div>
</div> <div>Men i stort sett är det samma som det alltid varit. Lättsamt tidsfördriv, inte så mycket mer. </div>
 

Gardener

Champion
Joined
7 Feb 2000
Messages
8,445
Location
Södermalm
God jul! <div>
</div> <div>Undrar om man kanske skulle starta en ny gubbe på Steamwheedle. Skulle kanske kunna köra goblin där. Vad för klasser behövs? </div>
 

Dante

Bäst i Sverige på rollspel
Staff member
Joined
17 May 2000
Messages
9,864
Location
Stockholm
Vi har en warrior, en shaman, en rogue, en mage och en … öh … nånting annat. Bland våra goblins alltså.
 

G4il1

Veteran
Joined
12 Oct 2004
Messages
160
Gardener: Du får helt klart spela vad du känner för om du nu vill leka med oss men vad vi "saknar" i Goblin väg är Priest, Warlock, eller Hunter, Givetvis funkar även en Death Knight men då missar du ju allt nytt upp till 60.

Seinet: Kul om du kommer på igen. Jag är på nästan dagligen för tillfället och levlar gubbar.

Om ni vill ha kontakt med någon I gillet så kan ni göra en /who Disciples of Shagul och se om några är inne.

De gubbarna jag är inne på för tillfället är:
Eveleen, Mondrahk, Gizziks, Gordia, Nathalee och mest just nu Fathertoon.
Bara att slänga en whisper och säga vem ni är så addar jag er till gillet.
 
Top