Robert Jonsson
Nothing is True. Everything is Permitted.
Nej, men rent geografiskt är vi närmare det korrekta svaret nu!Kult: Divinity Lost?
Nej, men rent geografiskt är vi närmare det korrekta svaret nu!Kult: Divinity Lost?
Närmare än så!Hmm. Degenesis?
Mäh, detta har vi kunnat sluta oss till redan! Hm.Ny ledtråd!
Det är ett svenskt rollspel och skaparen finns här på forumet.
Hur mycket jag än skulle vilja är jag för svensk för att posta något från mina spel.Är det Bortom, från han den där Robert Jonsson?
Jag har läst den boken men kände inte igen bilden. Nu när jag bläddrade i den igen tror jag anledningen är att illustrationerna i den är väldigt eklektiska. Det finns inget riktigt tema som kan fastna i minnet.QuestCore är korrekt! Jag tänkte köra något som var lite obskyrt, men samtidigt var lokalt för forumet så det inte skulle vara helt omöjligt. Uppenbarligen blev det för obskyrt. XD
Är det någon TimeWatch-grej?Vad har de här hjältarna gemensamt?
View attachment 30723
Om jag minns rätt hade en illustratör erbjudanden om att man kunde prenumerera på monsterbilder för användning till rollspel vid den här tiden - och jag tror det är en sådan bild som jag valde. Den är därför inte specialritad till spelet - om jag minns rätt nu dvs.Jag har läst den boken men kände inte igen bilden. Nu när jag bläddrade i den igen tror jag anledningen är att illustrationerna i den är väldigt eklektiska. Det finns inget riktigt tema som kan fastna i minnet.