Vet ej, men det ser ut som en Koopa som cosplayar Elric!I vilket spel/värld sker denna spännande strid?
View attachment 30691
BIlden är daterad 86. Så nått gammalt. Men inget jag känner igen.I vilket spel/värld sker denna spännande strid?
You. Lucky. Bastard.BIlden är daterad 86. Så nått gammalt. Men inget jag känner igen.
Talislanta?
Baserat på att jag inte känner igen bilden.![]()
Så min datering var åtminstone korrekt."The Battle of Trafalgar"
Javisst!Pirate Borg?
Handen på hjärtat, var den avgörande ledtråden att det var jag som frågade?Pirate Borg?
Nej, jag har ju PB själv och kom på att Stratton lånat greppet "klassisk målning i PD bland annar grötigt" från MB, så med året och skeppregler blev det inte så svårt. Men helt säker var jag inte!Handen på hjärtat, var den avgörande ledtråden att det var jag som frågade?
(chrull har spelat Pirate Borg med mig en gång, och jag har flera gånger pratat om hur mycket jag gillar spelet)
Okult? Fast det där ser ut som en omslagsbild, och omslaget ser inte ut så. Men det är väldigt likt de bilderna.Vi tar något lätt/svårt. Ska vara givmild med ledtrådar om det behövs:
View attachment 30699
Det här kommer från grundreglerna till ett rollspel.
Det är inte Okult. Det är inte heller ett omslag. Men det är typ först i boken efter omslaget.Okult? Fast det där ser ut som en omslagsbild, och omslaget ser inte ut så. Men det är väldigt likt de bilderna.