Du borde fokusera på det som är viktigt i stället!Här spelar man rollspel i några timmar och då passar Magnus på att släppa en bild som jag hade tagit direkt.![]()
Helt rätt! Den är i min ”Second U.S. Edition, Reformated 1999”, men utan ram, så jag antar att den varit med i flera versioner av reglerna.Rolemaster?
Det stämmer nog. Jag hittar den i mitt Rolemaster: The Basics från 1995.Helt rätt! Den är i min ”Second U.S. Edition, Reformated 1999”, men utan ram, så jag antar att den varit med i flera versioner av reglerna.
Nope inte Mutant.Gamla Mutant?
Det skulle man kunna tro. Men icke. Den har däremot förekommit i DoD.Det ser ut som nån av DoD-böckerna. Däremot vilket kapitel som gör den extra rolig är svårt att gissa.
Svärdets sång är korrekt.Svärdets sång?
Nisse har ritat!Det är tecknat i Nisses tidiga stil, och jag känner igen den.
Sagan om Ringen?
Ingen aning utan att fuska, men efter att ha kollat igenom innehållsförteckningen så chansar jag på Sociala konflikterSvärdets sång är korrekt.
Nisse har ritat!
Bonusfrågan, vilket kapitel eller avsnitt i boken![]()
Haha ja det är sociala konflikter. Fantastiskt roligt! Nu vet ni, vid social konflikt, tryck på motståndarens handled.Ingen aning utan att fuska, men efter att ha kollat igenom innehållsförteckningen så chansar jag på Sociala konflikter![]()
Drakar och Demoner Ivanhoe?Nästa bild då:
Bra gissat men tyvärr fel. Det är svenskt åtminstoneDrakar och Demoner Ivanhoe?
Vägen?Svärdets sång?
Bra gissat men tyvärr fel. Det är svenskt åtminstone![]()