Haha, jag tog upp telefonen, gick in sovrummet där jag har rollspelsböckerna (för boken jag ville ha omslaget på hade jag tydligen inte som pdf, bara fysiskt), frågade mig själv "varför gick jag in i sovrummet?" Och åkte sen istället ner till stan ett par timmartills Anthrox lägger upp en.egen.

Bladerunner?Haha, jag tog upp telefonen, gick in sovrummet där jag har rollspelsböckerna (för boken jag ville ha omslaget på hade jag tydligen inte som pdf, bara fysiskt), frågade mig själv "varför gick jag in i sovrummet?" Och åkte sen istället ner till stan ett par timmar
Sorry!
View attachment 29769
Rollspelsbok av en av mina favoritillustratörer. Kan nog vara lite svår att ha koll på, men är också väldigt nära så kanske inte.
(Jag vet inte om @Gurgehs självsäkra svar var korrekt, men det såg så självsäkert ut att jag tänkte att det var det, annars kan ni ju redan ut den innan ni börjar botanisera i den här)
Du är självsäker idag, och det med rätta! Trodde den skulle få lite mer än tre minuter på sig att knäckas.Omslaget till Trey, sade han självsäkert...
Svart av kval, vit av lust?Här är en bild på en snubbe från ett spel som är illustrerat med foton. Vilket spel?
![]()
Smallville?Här är en bild på en snubbe från ett spel som är illustrerat med foton. Vilket spel?
![]()
Ja, så såg Aquaman ut i tv-serien och därmed också i rollspelet.Smallville?
Nämen! Det var det visst.Det ser ut som Bortom men jag kanske minns fel![]()
Det är inte en Cairath. Han heter Hans och är från Norge.Det där ser ju ut som en Cairath
Ojdå, jag ber om ursäkt för förväxlingen.Det är inte en Cairath. Han heter Hans och är från Norge.