Vitulv
Årets spelledare 2011 och 2013
Tjuvar och lönnmördare, tror jag.Ok kör svenskt för en gångs skull
View attachment 29751
Tjuvar och lönnmördare, tror jag.Ok kör svenskt för en gångs skull
View attachment 29751
Det här är den värsta mandelaeffekt jag någonsin upplevt.Det är inte Drakar och Demoner.
Hmmm illustrerade inte Ackegård de där religiösa rollspelen?Det är inte Drakar och Demoner.
Bra gissning!Hmmm illustrerade inte Ackegård de där religiösa rollspelen?
Min gissning är Vägen, av Västerås Stift.
BINGO!Hmmm illustrerade inte Ackegård de där religiösa rollspelen?
Min gissning är Vägen, av Västerås Stift.
En god drös konfirmander?Var det någon som spelade det?
Rollspel är ett farligt gift
Vilket omger Västerås stift
Gissar på Snösaga. Det känns väldigt DoD Trudvang och Bergting.I vilket äventyr träffar rollpersonerna den här personen? Bonuspoäng för namnet på spelledarpersonen.
View attachment 29758
Ja det är från äventyret Snösaga, och Bergting är illustratören. Personen heter Rendre Haugskalp.Gissar på Snösaga. Det känns väldigt DoD Trudvang och Bergting.
Känns som Kult. Bakgrunden påminner mig om The Judas Grail.Nu börjar det bli alltmer skralt i min lilla spelsamling, men här hittade jag i alla fall en bild:
View attachment 29759
Rätt spel, fel äventyr.Känns som Kult. Bakgrunden påminner mig om The Judas Grail.
Baserat på bakgrunden torde det vara från Spelledarskärmen. Men vad hette de äventyren som kom med där?Rätt spel, fel äventyr.
Jo just ja, ett av dem hette det. Ett annat hette Själarnas galleri, men jag minns inte att den bilden var med i det äventyret (som jag skrevHette inte Kult-äventyret Et in Arcadia Ego?