Gissa källan till bilden

Här kommer inte bara en bild, utan två. Överraskande nog är de från två olika spel som råkar ha nästan samma tema. Jag vill ha namnen på båda spelen! (Och kommer att vara snäll och berätta om någon av gissningarna är korrekt.)

IM0hoJJ.jpg

Bilderna ser bättre ut i spelen än de gör när min mediokra scanner har misshandlat dem.

Här kommer inte bara en bild, utan två. Överraskande nog är de från två olika spel som råkar ha nästan samma tema. Jag vill ha namnen på båda spelen! (Och kommer att vara snäll och berätta om någon av gissningarna är korrekt.)

IM0hoJJ.jpg

Bilderna ser bättre ut i spelen än de gör när min mediokra scanner har misshandlat dem.
Det är ju helt uppenbart Dogs in the Iceyard

Oj, den var svår. Jag skulle gissat på ett His Dark Materials rollspel om det fanns ett.

Jag trodde att någon skulle ta i alla fall den högra bilden direkt.
De enda spel jag känner till med djur som beter sig som folk är typ Mouseguard och Mausritter, så jag får väl gissa på dem även om det inte är möss på bilderna.

Så är bild 1 att björnen talar till de andra björnarna och sedan bild 2 att han visar sig vara en människa i en dräkt och alla björnarna är döda?

Eller vad fan pågår på dem? 😂

Back