Jag har absolut ingen aning, men säg mig, var kan jag köpa den jazztobak som denna konstnär bolmar på?!Då kör vi denna. Spelets titel tack:
Man får gå en bit...Jag har absolut ingen aning, men säg mig, var kan jag köpa den jazztobak som denna konstnär bolmar på?!
vid Näckrosdammen, Vasaparken eller Femmans torgJag har absolut ingen aning, men säg mig, var kan jag köpa den jazztobak som denna konstnär bolmar på?!
Var kanske för svår. Spelet är uttalat pastoralt, vilket nog är det enda i sin genre.Då kör vi denna. Spelets titel tack:
View attachment 29131
Rätt!Oh, är det därför jag känner igen den. Är det Wanderhome?
Det är ju helt uppenbart Dogs in the IceyardHär kommer inte bara en bild, utan två. Överraskande nog är de från två olika spel som råkar ha nästan samma tema. Jag vill ha namnen på båda spelen! (Och kommer att vara snäll och berätta om någon av gissningarna är korrekt.)
![]()
Bilderna ser bättre ut i spelen än de gör när min mediokra scanner har misshandlat dem.
De enda spel jag känner till med djur som beter sig som folk är typ Mouseguard och Mausritter, så jag får väl gissa på dem även om det inte är möss på bilderna.Jag trodde att någon skulle ta i alla fall den högra bilden direkt.
Det framgår inte i något av spelen eftersom brandtal till isbjörnar inte är spelens tema. Bilderna är bara där för att sätta stämningen.Så är bild 1 att björnen talar till de andra björnarna och sedan bild 2 att han visar sig vara en människa i en dräkt och alla björnarna är döda?
Eller vad fan pågår på dem?![]()