Rätt! Också skribent / skapare i största allmänhet. Men han var inte huvudillustratör, även om han tecknat den lille filuren i förgrunden på bilden. Vem har gjort huvudillustrationen?Jag vill minnas att Daniel Lenneér tecknat Svenil?
Det vet jag däremot inte, överlämnar det åt någon annanRätt! Också skribent / skapare i största allmänhet. Men han var inte huvudillustratör, även om han tecknat den lille filuren i förgrunden på bilden. Vem har gjort huvudillustrationen?
Där har vi alla rätt! Eftersom det var tre olika som gissade rätt får ni slåss om vem som ska få äran av att ställa nästa bildgåta.Lukas Thelin
Jag avstår gärna denna gång.Där har vi alla rätt! Eftersom det var tre olika som gissade rätt får ni slåss om vem som ska få äran av att ställa nästa bildgåta.
Tillhyggen tillåtna, och uppmuntras.
Heter spelet det?Shab-al-hiri roach, fotot är taget i Indierummet.
Ja, skrivet av Jason Morningstar och är första sidan du ser när du öppnar boken. Eller ska vi vara riktigt petiga så heter det: The Shab-al-hiri roach.Heter spelet det?
Rätt! Din bildJa, skrivet av Jason Morningstar och är första sidan du ser när du öppnar boken. Eller ska vi vara riktigt petiga så heter det: The Shab-al-hiri roach.
More than human skrivet av KrankView attachment 29886
Vilket spel är bilden från?