Nekromanti Fy bybblan vad besviken jag är!

Vaun Vuriche

Warrior
Joined
17 May 2000
Messages
327
Location
Göteborg
Re: *Nickar Instämmande*

Men hallå, visst det är en cool idé till ett rollspel, men utförandet hade väl kunnat göras bättre...

Jojo, om Bergting kickar så rullar Bonner hårt.
 

Kalil

Swordsman
Joined
13 Oct 2000
Messages
443
Location
Malmö
Re: Klagande DoD6

Även om det bara rör sig om rena nytryckningar och det kanske inte tar så mycket tid i anspråk så kostar det i alla fall pengar, och frågan är om det skulle sälja tillräckligt mycket för att de skulle få tillbaka de pengar de lagt ut på att göra nytryckningen. Jag skulle inte tro det.

Jag är av motsatt uppfattnig. Jag hade definitivt köpt en snygg samlarupplaga av Expert + moduler.

/Kalil
 

Jon

Veteran
Joined
8 Aug 2000
Messages
163
Location
Jönköping
Re: Klagande DoD6

Det hade jag med, och många av mina vänner har också efterlyst något liknande. Kolla bara på vilka priser som begagnade DoD-prylar inbringar nuförtiden.


/Jon
 

Sodivra

Champion
Joined
15 Sep 2000
Messages
12,406
Location
Göteborg
Oroa er inte!

Snart är det ett nytt år /images/icons/wink.gif! Vad önskar ni er i julklapp förexten?


/Snus-Kurt säger: Jävlar! Det var det största jävla OT jag någonsin sett.. Jösses!
 

Nerosuferoth

Swordsman
Joined
3 Dec 2000
Messages
409
Location
Menzoberranzan
Re: Klagande DoD6

Jag hade definitivt köpt en snygg samlarupplaga av Expert + moduler.

Det hade jag också gjort. Innan DOD6. Nu säger sunt förnuft mig att det inte kommer att tryckas, eftersom DOD6 redan finns. Tror du att RiotMinds spenderar pengar på att ge ut nytryck av en komplett gammal DoD-upplaga när de har lanserat en ny version själva? Och skulle bara originalmodulerna komma tillbaka anpassade till det nuvarande regelsystemet så skulle det projektet få utstå lika hård kritik som DOD6, om inte värre.

Nerosuferoth

Klatu Verata Nictu
 

Nerosuferoth

Swordsman
Joined
3 Dec 2000
Messages
409
Location
Menzoberranzan
Re: *Nickar Instämmande*

Fattar inte varför alla sågar Mutant Chronicles, om du gillar bertings bilder så bör du kolla in Bonners bilder i Brödraskaps boken, dom e så feta

Alla Bonners bilder är feta. Och allt som har med Brödraskapet att göra är fett.

Och Mutant Chronicles är en fet värld...

Nerosuferoth

Klatu Verata Nictu
 
Top