Oldtimer
Slava Ukraini!
Jag övervägde faktiskt att peka på våra bonus-grejer, men det kändes lite fusk. Dock går det att komplettera med Harondirs hemlighet så här i efterhand via drivethrurpg.com.Njäää. Det var allt som släpptes i handeln för rollspelet, från Titan. Var man medlem i Svenska D&D-förbundet fick man också Harondirs hemlighet, medlemskort och klistermärken.
Från förbundet kunde man också beställa en bunt kringutrustning som fler klistermärken. Övriga grejer man kunde beställa kan man nog räkna bort som hexagonblock, tennfigurer, Legend och sånt.
Det gavs ut 6 solo-äventyrsböcker under D&D-tiden där jag inte har alla, men några hade AD&D som varumärke och några D&D. De gavs ut av Wahlströms och fanns i bokhandlar och kunde beställas från D&D-förbundet.
Böckerna från Wahlströms vill jag helst glömma. Jag avrådde dem från att ge sig på Endless Quest-serien, men givetvis började de med dem ändå och gav ut två av dem... utan någon större framgång. Trots de häftiga titlarna (King's Quest blev Människoåtarnas rike). Originalen är visserligen från TSR, men jag tvekar att kalla dem en del av D&D på svenska.