Jo, men tyckte det såg lovande ut. Gillar de saker som man kan utröna kring stats och karaktärsförmågor, exempelvis att Raud får leva vidare.Lite slött i den här tråden! Vad tycker vi om det släppta rollformuläret? Spontant snyggt, bra jobbat! Andas väldigt mkt DoD6 som jag också förstått var målet. Själv hade jag nog helst av allt sett en riktigt murrig nytolkning av DoDT:s extremt stämningsfulla formulär, ni vet det som såg ut som ett träsnitt ungefär. Kanske en aning form före funktion men jävlar vad mysigt det var. Var det Tapia som ritade det eller?
Var finns detta formulär?Lite slött i den här tråden! Vad tycker vi om det släppta rollformuläret? Spontant snyggt, bra jobbat! Andas väldigt mkt DoD6 som jag också förstått var målet. Själv hade jag nog helst av allt sett en riktigt murrig nytolkning av DoDT:s extremt stämningsfulla formulär, ni vet det som såg ut som ett träsnitt ungefär. Kanske en aning form före funktion men jävlar vad mysigt det var. Var det Tapia som ritade det eller?
Uppdatering via Kickstartern.Var finns detta formulär?